×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت پتروشیمی بندر امام، محموله سوم کمک‌های این شرکت پتروشیمی به‌منظور ضدعفونی معابر و شهرهای منطقه برای مقابله با ویروس کرونا به قرارگاه پدافند زیستی بندر امام خمینی (ره) و شهرک طالقانی اهدا شد.

این مجموعه کمک‌ها شامل چکمه ضداسید، لباس کار مخصوص، شیلد با کلاه، شیلد بدون کلاه، مواد ضدعفونی‌کننده، دستکش، پمپ‌های سم‌پاشی و موادغذایی است که در بسته‌های مختلف آماده و تحویل شده است.

شرکت پتروشیمی بندر امام در مرحله پیش، کمک‌های خود را با مشارکت بسیج منطقه ماهشهر برای نیروهای جهادی منطقه که وظیفه ضدعفونی اماکن و معابر را به‌عهده دارند، تهیه و اهدا کرد. این کمک‌ها شامل لباس‌های بارانی، دستکش، ماسک، مواد غذایی و ۴۰ دستگاه سم‌پاشی بود.

گفتنی است پتروشیمی بندر امام افزون بر این‌ کمک‌ها، به‌صورت مجزا از سوی نیروهای جهادی بسیج و خدمات اجتماعی مجتمع اقدام به ضدعفونی معابر منطقه با هماهنگی قرارگاه‌ها کرده است.

شرکت پتروشیمی بندر امام با بیشترین سهم از تأمین منابع مالی شورای راهبردی منطقه نقش تأثیرگذاری را در اقدام‌های انجام‌شده در مقابله با ویروس کرونا در منطقه ایفا کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.