×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کمپین تبلیغات فروش آنلاین بیمه معلم آغاز شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، هدف از اجرای این کمپین، معرفی خدمات متنوع بیمه معلم در کنار برندینگ این شرکت بیمه‌ای می‌باشد.
به دلیل تاکید بر صدور آنلاین بیمه‌نامه، اتمسفر کلی طرح بر مبنای فضاسازی محیط آنلاین تعیین شده است. در این طرح با استفاده از جملات ساده، کوتاه و صریح، تاثیرگذاری پیام را افزایش داده‌ایم.
المان‌های آشنای فضای آنلاین مانند نشانگر ماوس، منوی گزینه‌ها و دکمه «صدور آنی» تاکید بر هدف اصلی ما یعنی «امکان صدور آنلاین بیمه‌نامه» است.

این کمپین شامل ویژگی‎های ذیل می باشد :
کمپین تبلیغات فروش آنلاین بیمه معلم بر مفاهیم سریع بودن، امن بودن و آسان بودن صدور بیمه‌نامه‌های گوناگون، به صورت همزمان تاکید می‌کند. مخاطب این برداشت را می‌کند که حق انتخاب با اوست: یا مصیبت/خسارت/هزینه/ریسک را متحمل شود، یا بیمه معلم را انتخاب کند.
ساختار طراحی این کمپین نیز به گونه‌ای است که قابلیت تبلیغ انواع محصولات بیمه‌ای در این قالب وجود دارد. همچنین این قالب، دارای پتانسیل متحرک‌سازی (animate) بالایی است که طراحی بنرهای متحرک را آسان‌تر می‌کند.

«آتش‌سوزی بیمه دارد»
این حس به کاربر القا می‌شود که در آتش‌سوزی به جای گزینه «مصیبت» می‌تواند «بیمه» را انتخاب کند. همچنین روش خرید آنلاین را برای این بیمه‌نامه پیشنهاد می‌دهد.
واژه مصیبت همزمان خسارت‌های مالی و جانی ناشی از آتش‌سوزی را به ذهن متبادر می‌کند.

«آسانسور بیمه دارد»
علاوه بر آگاهی‌رسانی نسبت به وجود بیمه آسانسور (که برای بسیاری از افراد، تازه و بدیع است) امکان انتخاب را به مخاطب می‌دهد که میان «خسارت» و «بیمه» گزینه مطلوب یعنی بیمه را انتخاب کند.
واژه خسارت در این جمله بازه‌ای از معنا را القاء می‌کند: هزینه، خرابی، صدمه‌های انسانی و …

«مسئولیت بیمه دارد»
اطلاع‌رسانی بیمه مسئولیت و پوشش ریسک ناشی از مسئولیت توسط این بیمه‌نامه، از اهداف این کمپین است. از آنجا که «ریسک» مهمترین کلیدواژه مرتبط با مسئولیت است، مخاطب آگاه می شود که میتواند با انتخاب بیمه در مقابل ریسک، آن هم به روش آنلاین، در کمترین زمان مبادرت به صدور این بیمه نامه کند.