×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در چهل و پنجمین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و همزمان با آغاز هفته وحدت و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی، کلنگ ساخت درمانگاه ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی با نام مبارک محمد رسول الله (ص) در شهرستان بردسکن به زمین زده شد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان در حاشیه این مراسم گفت: تلاش دولت مردمی سیزدهم، خدمت شایسته به مردم در تمامی حوزه‌‌ها از جمله حوزه سلامت است و هم‌اکنون ۵۷ پروژه درمانگاهی و بیمارستانی در کشور توسط سازمان تأمین‌اجتماعی در حال اجراست که امیدواریم حداقل پنج مورد آن تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، ضمن این که مطالعات و برنامه‌ریزی ۱۱۵ پروژه درمانی دیگر را در دستور کار داریم.

براساس این گزارش، وی افزود: استان خراسان رضوی یکی از برترین استان‌های کشور در بحث خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی است. در جریان این سفر، صبح امروز درمانگاه تخصصی تأمین‌اجتماعی شهرستان چناران را افتتاح کردیم و کلنگ‌زنی درمانگاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان بردسکن هم گام دیگری در مسیر توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی در این استان است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان این‌که دولت مردمی سیزدهم، حرکت و جهش مثبت در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به زائران امام مهربانی‌ها را در استان خراسان رضوی در دستور کار دارد، گفت: معتقدیم هیچ تأخیری در اجرای پروژه‌های عمرانی در هیچ منطقه‌ای و به‌ویژه این استان نباید وجود داشته باشد تا خدمات‌رسانی به مردم زودتر آغاز شود. از مسئولان اجرای پروژه درمانگاه محمد رسول الله (ص) شهرستان بردسکن هم می‌خواهیم تا این پروژه را در مدت زمان کمتر از یک سال و تا اواسط سال آینده به پایان برسانند و متقابلاً ما هم حمایت لازم را از سازندگان این پروژه درمانی که مزین به نام مبارک رسول اکرم (ص) است، خواهیم داشت.
وی افزود: برای ساخت و تجهیز درمانگاه تأمین‌اجتماعی چناران ۶۷ میلیارد تومان هزینه شده و همین میزان هزینه هم برای پروژه درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان بردسکن پیش‌بینی شده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در برنامه‌های توسعه ظرفیت‌ها و عمق‌بخشی به خدمات درمانی این سازمان و تسهیل دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات سلامت، مقرر شده است فرانشیز صفر برای بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های دولتی در شهرهایی که تأمین‌اجتماعی مرکز درمانی ملکی ندارد و نیز برای همه بیمه‌شدگان بالای ۶۵ سال در همه شهرها لحاظ شود و هزینه خدمات درمانی آنان‌ رایگان باشد.
وی همچنین گفت: برای کمک به معیشت بازنشستگان همچنین بحث اعطای وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان را با قوت ادامه می‌دهیم. در ماه گذشته به ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان متقاضی، این وام که مبلغ آن ۲۰ میلیون تومان است، پرداخت شد و در مراحل بعدی هم ان‌شاءالله تعداد بیشتری از بازنشستگان واجد شرایط، این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.
در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی برگزارشد، همچنین دکتر علی رضازاده مدیر درمان تأمین‌اجتماعی خراسان رضوی، تأکید کرد: کار ساخت این پروژه که امروز با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی کلنگ‌‌زنی شد پس از انتخاب پیمانکار به‌صورت رسمی آغاز می‌شود و امیدواریم که این پروژه تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری برسد.
همچنین دکتر مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی هم در این مراسم، گفت: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم در حوزه‌ درمان، امروز شاهد کلنگ‌زنی ساخت درمانگاه سطح یک تأمین‌اجتماعی شهرستان‌ بردسکن بودیم و امیدواریم که این پروژه منشأ خیرات و برکات بسیار برای بیمه‌شدگان این منطقه باشد.
گفتنی است مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان سفر استانی به خراسان رضوی، امروز همچنین از شعبه تأمین‌اجتماعی بردسکن و نیز شعبه تأمین‌اجتماعی خلیل‌آباد بازدید و بر خدمت‌رسانی مطلوب و باکیفیت به مردم به‌عنوان‌ بزرگترین سرمایه‌های کشور تأکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.