×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی با اعلام این خبر گفت: این مدیریت بعد از ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی استانداری خوزستان، در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب موفق به کسب نمره خیلی خوب در بین دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان شد.

وی افزود: این انتخاب به استناد گزارش بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان خوزستان از اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در رعایت شاخص‌های ابلاغی وزارت کشور بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان توضیح داد: این مدیریت در  صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی  نمره ۹۵ را کسب کرده و ضمن کسب رتبه در بین دستگاه‌های اجرایی استان، عملکرد «خیلی خوب» که بالاترین عملکرد این ارزیابی به شمار می رود را به دست آورده است. 

دکتر صادق جلیلی با اشاره به اینکه مسائل حجاب و عفاف و تکریم ارباب‌رجوع در بین کارکنان این مدیریت نهادینه شده است، بیان کرد: در ارزیابی صورت گرفته بازرسان استانداری خوزستان، آنان از نحوه عملکرد این مدیریت در حوزه حجاب و عفاف و رعایت حقوق و حریم شهروندی ابراز رضایت کرده و آن را نمونه‌ای بسیار موفق در بین دستگاه های اجرایی توصیف کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.