×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

براساس نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی سال ۱۴۰۱ دفتر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فصلنامه علمی پژوهشنامه بیمه برای دومین سال پیاپی موفق به اخذ رتبه علمی با امتیاز “الف” شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، فصلنامه علمی پژوهشنامه بیمه(IJIR)  که با هدف ارتقای دانش علمی و تخصصی در زمینه بیمه، ریسک، تکافل و مالی اسلامی به صورت فصلنامه و  با دسترسی آزاد و رایگان توسط پژوهشکده بیمه منتشر می‌گردد، برای دومین سال پیاپی موفق به اخذ رتبه علمی با امتیاز “الف” از سوی دفتر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.
پژوهشنامه بیمه پیش از این در پایگاه بین‌المللی ابسکو (EBSCO) از اولین و بزرگترین پایگاه‌های نمایه‌‌سازی معتبر بین‌المللی نیز نمایه گردیده است.
این نشریه همچنین با رشد استنادی بالا به میزان ضریب تأثیر ۰٫۴۱۷، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) جزء نشریات لیست اولیه و با درجه کیفیت Q2 نمایه گردیده است و در حال حاضر در فهرست نشریات دسترسی آزاد (DOAJ)، Web of Science Profile ،Google Scholar و پایگاه اطلاعات علمی (SID) نیز نمایه می‌باشد.
علاقه‌مندان جهت آشنایی با فصلنامه علمی پژوهشنامه بیمه و ارسال مقالات خود می‌توانند به سامانه نشریه به نشانیhttps://ijir.irc.ac.ir/   مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.