×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کریمی: پدیده ورزش یکی از مهم‌ترین ابزارهای توسعه فرهنگ بیمه است

مسابقات کاراته قهرمانی کشور امروز با حضور سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون، علیرضا محمد علی رییس شورای توسعه ورزش بیمه، اعضای فدراسیون کاراته کشور و مربی تیم ملی کاراته ایران برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از فراسو، این رویداد که به طور زنده از شبکه ورزش سیما پخش می‌شد با رقابت تیم بیمه تعاون و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دو رقیب اصلی قهرمانی این دوره آغاز گردید.

در حاشیه این رویداد دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران دکتر سید محمد کریمی در گفتگو با مجله کومه، نشریه ورزش صنعت بیمه کشور در رابطه با ضرورت ترویج ورزش در صنعت بیمه اظهار داشت: از تمامی همکاران عزیز رسانه ورزش بیمه تشکر می‌کنم و آرزومندم هرچه سریعتر کار شما توسعه پیدا کند و رسالت خود را به سرانجام برسانید.

کریمی افزود: صنعت بیمه با کلمه آسایش و آرامش گره خورده و این آسایش برای اجرا نیازمند ابزار است. بحث پرداخت خسارات مردم که فراهم‌کننده آرامش و آسایش است، یک نکته بسیار اساسی است. اما این امر در عین لازم بودن کافی نیست و پدیده ورزش یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه فرهنگ بیمه و آرامش و آسایش است.

وی خاطر نشان کرد: که ورزش علاوه بر تحقق مسئولیت اجتماعی موجب نشاط و به کارگیری نسل جوان و پر انرژی است و در سیاست کلان کشور موجب به وجد آوردن سرمایه ملی کشور که جوانان و تحصیل کردگان هستند خواهد شد. اما همواره گفته‌اند، عقل سالم در بدن سالم و بدن سالم در ورزش نهفته است.

کریمی با اشاره بحث مدیریت ریسک در صنعت بیمه گفت: نقش ورزش عمومی در کاهش پرداخت خسارت‌ها حائز اهمیت است به نحوی که بیمه‌ها به راهکار توسعه سلامت جامعه از طریق ترویج ورزش برای کاهش هزینه‌های درمان توجه دارند و از ورزش به عنوان یک عامل پیشگیری کننده استقبال می‌کنند.

وی با توجه به این عامل خطاب به همکاران خود در صنعت بیمه ابراز داشت: به همه همکاران عزیزمان و مدیران محترم عامل در صنعت بیمه توصیه می‌کنم که به پدیده ورزش هم به عنوان یک عامل تولید کننده نشاط و شادابی در سازمان و هم به عنوان عاملی برای افزایش بهره‌وری در صنعت بیمه توجه ویژه داشته باشند زیرا این پدیده یک تیر و چند نشان است.

کریمی در خصوص برگزاری مسابقات و توجه مدیریت بیمه تعاون به ورزش افزود: از مدیریت با سلیقه و خوش ذوق بیمه تعاون جناب آقای مظلومی تشکر می‌کنم، امروز ما شاهد یک مسابقه بسیار خوب کاراته بودیم. رشته کاراته بسیار فنی و محاسبات ریاضی و فیزیک است و آن طور که در جریان هستم اکثر بازیکنان دانشجو هستند و من به آن‌ها تبریک می‌گویم و به مدیریت تیم تعاون که یک تیم تکنیکال بسیار خوب و قدرتمند آوردند و امروز برنده شدند و من به آن‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم جوانان در صنعت بیمه در رشته‌های مختلف به صحنه بیایند و ما از آن‌ها بهره‌مند شویم.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران با اشاره اهمیت ظرفیت ورزش صنعت بیمه در زمینه‌های سلامت محوری در داخل سازمان و شناسایی قهرمانان ورزشی این صنعت در بعد قهرمانی گفت: بسیار خرسندم که شاهد شکل‌گیری شورای ورزش صنعت بیمه هستیم تا با نهادسازی در ورزش بتوانیم علاوه بر شادابی و نشاط در قالب رقابت‌های سالم ورزشی در درون صنعت کمک کنیم و همچنین با شناخت استعدادهای ورزش قهرمانی امکان حضور در رویدادهای ملی و حتی بین‌المللی را برای معرفی صنعت بیمه فراهم آوریم.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از شورای ورزش صنعت بیمه گفت: خوشبختانه نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه با حمایت بیمه مرکزی و استقبال شرکت‌های بیمه، صندوق تامین خسارت‌های بدنی و پژوهشکده بیمه به شکل پرشوری برگزار شد که جا دارد از معاون محترم توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی و همچنین جناب علیرضا محمدعلی رییس توسعه ورزش بیمه مرکزی که به خوبی این رقابت‌ها را هدایت کردند تشکر نمایم و همچنین از تمام مدیران محترم عامل شرکت‌ها تقاضا نمایم که برای دستیابی به اهداف درون و برون سازمانی نهاد ورزش در صنعت بیمه از شورای ورزش حمایت نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.