×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

خدامراد صالحی فرماندار محترم شهرستان لنجان ضمن بیان مطلب فوق ، در خصوص بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت :  مقابله و مبارزه با این تهدید چندوجهی نیازمند برنامه ریزی و تلاش جهادگونه بر اساس قوانین و دستورالعمل های مربوطه با هدف مشارکت دادن مردم در امر مبارزه با مواد مخدر می باشد .

وی افزود : در شهرستان لنجان نیز ، روند برنامه ریزی و اقدامات اجرایی بصورت مستمر مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته است و با تشکیل جلسات شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر شهرستان و کمیسیون های زیرمجموعه آن سعی گردیده که ضمن هم افزایی ادارات و سازمانها و مشارکت آنها در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ، اقداماتی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر بعمل آید گرچه اقدامات مربوطه کافی نبوده و نیاز به تلاش گسترده و همه جانبه وجود دارد.

فرماندار شهرستان لنجان اظهار داشت : از اهم اقدامات انجام شده در شهرستان افزایش برگزاری دوره های آموزشی و ارتقاء آگاهی شهروندان محترم توسط سازمانهای مربوطه بوده است . در این راستا هفته بزرگداشت مبارزه با مواد مخدر که هرسال از ۳۰ خرداد لغایت ۱۰ تیر ماه برگزار می گردد فرصت خوبی است تا ضمن توجه دادن به مردم به اهمیت موضوع و ارائه عملکرد سازمانها، تلاش مضاعفی در این خصوص بعمل آید. جا دارد از تلاش اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنجان، و بویژه نیروی انتظامی پر تلاش تقدیر و تشکر نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.