×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین امیری‌گنجه، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در حاشیه بازدید از شعبه ۱۷ و کارگزاری ۱۱۵ سخن می‌گفت، با ذکر مطلب بالا افزود: قدمت ۱۵ ساله کارگزاری‌ها نشان از اعتماد به برون‌سپاری فعالیت‌های سازمانی دارد.

وی تاکید کرد: معتقدیم کارگزاری‌‍‌ها بازوی پرتوان سازمان تامین اجتماعی هستند و نقش مهمی در ایجاد حمیت سازمانی و ارتقای سطح رضایتمندی مخاطبان دارند.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تجربه پیشکسوتان سازمان تامین اجتماعی را  یکی از نشانه‌های توجه به آرمان‌گرایی سازمان دانست و تاکید کرد: ماهیت کارگزاری‌ها جنبه خصوصی دارد و بسیاری از مسئولان آن، مدیران دلسوز و دردآشنای سازمان هستند که با درک شرایط و حساسیت‌ها؛ حفظ منافع سازمان، افزایش رضایتمندی و اجرای برنامه‌های استراتژیک سازمانی را سرلوحه فعالیتشان قرار داده‌اند.
امیری‌گنجه با تاکید مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توسعه خدمات غیرحضوری در برنامه‌های کلان سازمان گفت: انتظار از کارگزاری‌ها و نهادینه کردن برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در سطح بالایی می‌باشد؛ چرا که هم اکنون کارگزاری‌ها بیش از ۲۴ نوع فعالیت اجرائی دارند.
وی تاکید کرد: آراستگی و شادابی محیط کار و توسعه زیرساختی خدمات غیرحضوری بیش از گذشته باید در دستور کار کارگزاری‌ها قرار گیرد.
امیری‌گنجه ارائه خدمات بیمه‌ای در کاهش زمان و افزایش سرعت در نحوه ارائه خدمات به جامعه هدف را یکی از مهمترین انتظارات سازمان از کارگزاری‌ها دانست.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تقویت و اعتلای سازمان تامین اجتماعی را ضرورت ارتباطات و تعاملات گسترده با شرکای اجتماعی و رعایت سه‌جانبه‌گرایی دانست و افزود: بی‌شک مشارکت سازمان در توسعه ارتباطات و تعاملات گسترده با شرکای اجتماعی در دو منظر متجلی می‌شود، یکی در بیان مطالبات صنفی، گروهی و سازمانی از سوی دولت، مجلس شورای اسلامی، مدیران، صاحبان سرمایه، کارگاه‌های بزرگ، انجمن‌ها، نمایندگان جامعه کارفرمایی، کارگری، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و شکل دوم آن تسهیل امور، نگاه علمی و تخصصی به فرایندها، رویه‌های کاری، کاهش زمان و عدم تردد و مسافرت‌های درون‌شهری که با گسترش خدمات غیرحضوری در سطح شعب و کارگزاری‌ها موجبات رضایتمندی جامعه هدف را فراهم می‌نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.