×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی مقررات بیمه تکافل در کشورهای منتخب و ارائه پیش‌نویس قوانین و مقررات لازم برای ایجاد نظام تکافل در ایران، از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ به صورت مجازی و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که به صورت مجازی برگزار می‌گردد، «بررسی و آسیب شناسی الگوهای عملیاتی رایج موسسات تکافل از بُعد فقهی»، «بررسی و تحلیل اسناد تکافل»، «بررسی و تحلیل چارچوب‌ عملیاتی تکافل»، «بررسی چارچوب‌های ارزیابی و پذیرش ریسک در موسسات تکافل»، «بررسی چارچوب‌های ارزیابی و پرداخت خسارت در موسسات تکافل» و «بررسی قوانین تکافل در کشورهای منتخب (مالزی، افغانستان، پاکستان)»، توسط خانم فاطمه آزادبخت عضو هیئت علمی گروه پژوهشی مطالعات اسلامی پژوهشکده بیمه، ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می‌باشد.
پس از ثبت نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.