×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بیمارستان بانک ملی ایران با استفاده از کادر درمانی مجرب و همچنین فراهم سازی امکانات و تجهیزات به روز به شکل قابل توجهی بر هدایت صحیح امور مرتبط با کرونا متمرکز شده و با تامین اقلام بهداشتی، تجهیزات و منابع لازم در جهت مبارزه با شیوع این بیماری  گام برداشته است.

نصب کانکس در محوطه بیمارستان، ساخت تریاژ پیش بیمارستانی و معاینه بیماران مشکوک به کرونا، ایجاد بخش مجزای کرونا، ICU  مجزا برای بیماران کرونا، ایجاد واحد قرنطینه برای این بیماران بعد از ترخیص و بیمارانی که شرایط قرنطینه در منزل را ندارند با امکانات کامل درمانی و حضور مستمر پزشک جهت درمان از جمله اقدامات این واحد در این برهه زمانی بوده است.

گفتنی است افتتاح و راه اندازی آزمایشگاه مولکولی به روش PCR جهت تشخیص بیماری های ویروسی از جمله کرونا، هپاتیت، سارس، مرس و همچنین برنامه ریزی مدون در جهت غربالگری همکاران در خصوص ابتلا به بیماری کوید ۱۹ از دیگر امور انجام شده در این ایام می باشد .

شایان ذکر است در پی اقدامات انجام شده بیمارستان بانک،  دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از اقدامات و تلاش های همکاران بیمارستان بانک ملی ایران در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.