×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهاى بدنی کشور، سال ۱۳۹۹ توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال “جهش تولید” نامگذاری شد. این مهم به عنوان راهبرد اصلی تمام بخش های اقتصادی، اجتماعی و… می باشد. لذا جهت امکان دفاع تمام عیار و صیانت از مرزهای کشور، توجه به این اهداف و راهبردها به عنوان اولویت کشور که هم راستا با چشم انداز و برنامه های تبیین شده دولت می باشد، بیش از پیش برای همه سازمان ها از جمله صندوق و همچنین آحاد جامعه ضروری است. بنابراین صندوق تأمین خسارتهای بدنی به عنوان یکی از بخش های حاکمیت و حلقه ای از این زنجیره اقتصادی و اجتماعی صنعت بیمه خود را مکلف می داند که هم راستا با تکالیف قانونی خود، در مسیر این راهبرد کلان، با انجام وظایف حمایتی و اجتماعی به گروه هدف در چهار بخش مستقل:

۱-    توجه به فرهنگ سازی قانون بیمه شخص ثالث در امر کاهش تصادفات رانندگی بمنظور حفظ سرمایه انسانی کشور و بخش مولد اقتصاد، پیگیری خواهد شد.

۲-    برای ارائه خدمات سریع به گروه هدف جهت بازگشت سریع سلامت و حرکت آنها  به سمت چرخه های تولید کشور برای انجام راهبرد جهش تولید ملی، گام بردارد.

۳-    کشور ما در حال جنگ اقتصادی است، لذا ایفای نقش و انجام وظیفه به سهم خود در این نبرد و پیروزی بردشمنان با توسعه و رونق اقتصادی کشور یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

۴-    در صندوق با ارتقاء فعالیت ها، اصلاح و بهبود فرآیندها در جهت ایفای نقش بهتر، خدمت رسانی به مردم و … در تحقق جهش تولید نقش آفرینی خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.