×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

چهاردهمین جشنواره فرهنگی ‏ورزشی کارکنان بیمه ایران یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور و سخنرانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در شهرستان ساری آغاز شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی با گرامیداشت یاد و خاطره همکاران درگذشته شرکت ‏بخصوص اسماعیل شمسی جامخانه مدیر کل فقید استان مازندران وخوش آمد گویی به همکاران و ‏نمایندگان حاضر در این دوره از مسابقات، اضافه کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای تجدید دیدار و بازیابی ‏قوای جسمانی و توان معنوی همکاران شرکت است و پس از چند سالی که امکان برگزاری این جشنواره فراهم ‏نبود، امسال باشکوه بیشتری در حال برگزاری است.

وی افزود:در این دوره از رقابت‌ها، برای نخستین بار حضور ارزشمند نمایندگان شبکه فروش را شاهد هستیم که اتفاق مبارکی است. البته، امسال تمایل داشتم چند تیم از بیمه گذاران را هم برای حضور در جشنواره دعوت کنیم که این امر برای این دوره از مسابقات میسر ‏نشد‎ .‎

شریفی برگزاری جشنواره ورزشی را برای خدمت گذاری خوب و تقویت روحیه جمعی مفید دانست و ‏گفت: باید سالم بود و ورزش بهترین مسیر برای تحقق همه خواسته‌های شرکت است فرصت خوبی ‏فراهم شده که بایسته های شرکت را مرور کنیم ، دوست دارم همگان بدانند که روزی نیست که دغدغه ‏های معیشت همکاران در هیات مدیره و برای اینجانب مطرح نباشد، و همواره از هر اقدامی که منفعتی برای همکاران داشته باشد استقبال می‌کنیم. ‎

گفتنی است، در این دوره از رقابت ها بیش از ۵۰۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، دو میدانی، شطرنج و تنیس روی میز حضور دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.