×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پس از صدرنشینی تیم فوتبال چادرملو اردکان در پایان نیم فصل مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور طی مراسمی از بازیکنان، کادرفنی و مدیران شرکت و باشگاه ورزشی چادرملو تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار گردید، پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت ورزشی چادرملو از سوی علی عطایی مدیرعامل این شرکت و تاکید بر عزم جزم تمامی بازیکنان و کادرفنی برای کسب افتخارات ورزشی در رشته های مختلف از جمله فوتبال، مهندس طاهرزاده مدیرعامل چادرملو در سخنانی ضمن تبریک این موفقیت به کادرفنی، بازیکنان تیم فوتبال چادرملو و جامعه ورزش کارگری گفت: سرمایه گذاری چادرملو در امر ورزش با هدف تربیت نسلی پویا و جامعه ای با نشاط، حمایت از استعدادهای ورزشی کارگری و در نهایت تعمیم سلامت روحی و جسمی جامعه است و از تمامی کسانی که در این راه تلاش و ممارست به عمل می آورند تقدیر و تشکر می نمایم.
مدیرعامل چادرملو افزود: آنچه که برای ما مهم است تقویت روحیه فتوت و جوانمردی و اشاعه فرهنگ ورزشکاری برگرفته از اصول اخلاقی و دینی و روحیه پهلوانی است.
وی اظهار امیدوارم کرد: شرکت چادرملو همانطور که در میدان اقتصاد ملی نقش آفرینی می نماید در ورزش نیز با ظرفیت سازی ها و توجه به قابلیت های منطقه، جایگاه مناسبی در کشور به دست آورد.
طاهرزاده تصریح کرد: بدیهی است کسب هر موفقیتی موجب شوق و شعف و غرور می گردد و به همان نسبت وظیفه نقش آفرینان را سنگین تر می نماید، باید تلاش کنیم ضمن حفظ جایگاه کسب شده به آینده درخشان تر بیاندیشیم، هر پیروزی نقطه شروعی است برای ادامه مسیر.
براساس همین گزارش رئیس هیات مدیره چادرملو نیز در سخنانی با تبریک موفقیت چشمگیر تیم فوتبال چادرملو در نیم فصل مسابقات گفت: ورزش فوتبال یکی از پرطرفدار ترین ورزشهای دنیا و ایران است و طبعاً ما هم نمی توانیم بی تفاوت باشیم، هر چند چادرملو تشکیل تیم فوتبال را از نقطه ای پر ابهام آغاز کرد ولی در ادامه راه با حضور کادرفنی مجرب و دلسوز موفق شد با رقبای قدرتمند خود که سابقه حضور در لیگ برتر هم داشتند به خوبی رودر رو شود و با صدرنشینی در نیم فصل مسابقات کار بزرگی انجام دهد اما کار بزرگتر و سخت تر شما در نیم فصل دوم و رسیده به قهرمانی است.
دکتر صلاحی افزود: شرکت چادرملو با تمام توان و ظرفیت خود پشتیبان تیم های ورزشی باشگاه است و انشالله در نظر داریم زیرساخت ها و امکانات مناسب، از جمله زمین تمرین و مسابقات که در شأن نام بزرگ چادرملو باشد با استانداردهای جهانی در اردکان ایجاد کنیم چرا که معتقدیم هزینه در امر ورزش و زیرساختهای آن نوعی سرمایه گذاری است که در آینده نتایج مثبت آن مشاهده می شود.
همچنین دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای اعضای تیم فوتبال و مدیران چادرملو اعلام کرد مردم خوب و علاقمند ورزش اردکان پشتیبان تیم فوتبال این شهر هستند و به عنوان یار دوازدهم از شما حمایت خواهند کرد.
در ادامه این مراسم پس از صحبت های سرمربی، کاپیتان و نماینده بازیکنان و تشکر از حمایتهای مدیران چادرملو و اعلام آمادگی خود برای تلاش در حضور موفق در لیگ دسته یک فوتبال کشور، توسط مدیران شرکت از تمامی بازیکنان و کادرفنی باشگاه تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.