×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در فاز نخست، راه‌اندازی سه طبقه و مشاعات برای بهره برداری اولیه در نظر گرفته شده است.

بهنام رضایی مجری طرح بازسازی و راهبری هتل بین المللی خلیج فارس (واقع در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس) در این باره گفت: این سه طبقه شامل ۶۴ اتاق است که همزمان با بازسازی اتاق ها، در طبقات دیگر نیز عملیات بازسازی و تعمیرات در حال انجام است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در فاز دوم این پروژه، سه طبقه بعدی راه‌اندازی خواهد شد و در فاز سوم احداث یک مجتمع گردشگری که شامل سفره‌ خانه سنتی، پارک آبی و..، است در محوطه پشت هتل برنامه ریزی شده است.

به گفته وی، پیش‌بینی بر این است با توجه اقدامات و برنامه‌هایی که قرار است در این هتل انجام گیرد، در دو سال اول برگشت سرمایه صورت خواهد گرفت.

رضایی افزود: با توجه به اهمیت ایفای مسوولیت اجتماعی و اشتغالزایی برای نیروهای بومی که در استان نیز از اهمیت فوق‌العاده‌‎ای برخوردار است، ۹۰ درصد پرسنل ما را نیروهای بومی تشکیل می‌دهند.

در پروژه بازسازی هتل خلیج فارس۲۵۰ نفر مشغول به کار می شوند که در فاز اول ۸۰ نفر و در فاز دوم برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است. همچنین در فاز سوم نیز ۱۲۰ نفر دیگر به کار مشغول خواهند شد.

وی اعلام کرد: هدف ما این بوده است که تمام امکانات تفریحی و رفاهی را در مجموعه فراهم کنیم و تمامی این امکانات یا هزینه‌ای بسیار کمتر از هتل‌های سطح شهر در اختیار صنایع قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر تخفیف هایی که برای مسافران صنایع مستقر در منطقه اقتصادی خلیج فارس در نظر گرفته خواهد شد، اسکان در هتل خلیج فارس باعث صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از ریسک‌های که در رفت‌و‌آمدها وجود دارد، می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.