×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، با صدور پیامی ضمن تبریک این روز به همه پرستاران به‌ویژه پرستاران شاغل در مراکز درمانی این سازمان، تأکید کرد این نهاد قانونی همواره تلاش می‌نماید تا با تصویب مصوباتی ضمن صیانت از کرامت پرستاران شاغل در سازمان، از حقوق مادی و بهبود شرایط شغلی ایشان نیز حمایت نمایند. متن کامل پیام هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز پرستار به این شرح است:

بیست‌وهشتم آبان ماه سال ۱۴۰۲ ، مصادف با میلاد فرخنده پیام‌آور عاشورا و پرستار کربلا حضرت زینب‌کبری (س)؛ بزرگ بانوی شجاعت، بردباری، اسوه صبر و ایثار و روایت‌گر حادثه بزرگ کربلاست. به همین مناسبت این روز مبارک را که به نام روز “پرستار” در تقویم نامگذاری شده، به تمامی پرستاران ایران اسلامی بالاخص پرستاران شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی که با تلاش وصف‌ناپذیر و شبانه‌روزی با برخورداری از ایمان و اخلاص و تأسی از زینب کبری (س) در جهت خدمت به بیماران، به‌ویژه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران ارجمند همت می‌ورزند و در اوج ایثار و با تکیه بر علم و تجربه خویش برای رضای خالق هستی و رفع آلام ایشان می‌کوشند؛ تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.
بزرگداشت منزلت پرستاران به یک روز محدود نمی‌شود، بلکه اقدامات ارزشمند ایشان در تمامی اعصار قابل مشاهده و تقدیر است. حضور این عزیزان در عرصه‌های انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، همراهی آنان با مدافعین حرم و در طول سه سال همه‌گیری ویروس COVID-19؛ جملگی مؤید عملکرد فداکارانه، مجاهدانه و عالمانه پرستاران در کنار سایر کارکنان و ارکان جامعه ایران اسلامی می‌باشد. این در شرایطی است که گاهاً مراکز درمانی کشور با کاهش نیروی پرستار مواجه است لیکن همواره با تلاش صادقانه و مخلصانه خویش کاستی‌ها را جبران نموده‌اند و هیچ‌گاه مشکلات و خستگی بر آنان مستولی نشده و در پرتو ایمان و عشق الهی، جانی تازه به روح و جسم بیماران برای تسکین آلام آنان می‌بخشند.
در بخش درمان خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی بالغ بر ۴۷ هزار نفر اشتغال دارند که از این تعداد بالغ بر ۱۷ هزار پرستار شاغل می‌باشند که حدود ۳۶% فعالان حوزه درمان تأمین‌اجتماعی را تشکیل می‌دهند و مسئولیت ارائه خدمات درمانی به ۴۶ میلیون نفر از بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و اعضای خانواده آنها را برعهده دارند که این مطلب خود به تنهایی مؤید رسالت خطیر انسانی این بزرگواران در کسوت شریف پرستاری می‌باشد.
از شما عزیزان انتظار داریم در سیستم بهداشت و درمان سازمان و بالمآل کشور با بهره‌گیری از توان علمی و تجربی خود، با خلوص نیت و از خودگذشتگی در جهت دستیابی به اهداف عالیه انسانی و سازمانی که همانا خدمت به اقشار محروم و شریف جامعه است، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و بی‌شک در این راه دعای خیر مردم بدرقه راهتان خواهد بود. انشاءا…
و اما هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای وظایف قانونی خویش، همواره تلاش می‌نماید تا با تصویب مصوباتی ضمن صیانت از کرامت پرستاران شاغل در سازمان، از حقوق مادی و بهبود شرایط شغلی ایشان نیز حمایت نمایند.
در پایان با اغتنام فرصت یاد و خاطره شهدای سلامت، بالاخص شهدای پرستار را گرامی می‌داریم و موجب افتخار و مباهات است در این روز فرخنده با حضور در کنار شما عزیزان و جهادگران عرصه سلامت، به یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های انسانی سازمان ادای احترام نمائیم . بار دیگر این روز باشکوه را که با نهضت حسینی گره خورده به تمامی پرستاران شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم و توفیقات روزافزون شما بزرگواران را در جهت خدمت بیشتر به کشور و خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی، از خداوند متعال خواستاریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.