×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام نوروزی مدیرعامل بیمه آسیا

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ و عید نوروز، این روز را به خانواده بزرگ بیمه آسیا تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند‎ سبحان را شکر گزاریم که تقارن بهار طبیعت با لطافت و زیبایی‎اش را با بهار دلها در ماه مبارک رمضان، میهمان وجودمان ساخت تا رحمت و برکتش را در لحظه لحظه زندگیمان جاری سازیم.
صمیمانه ترین قدردانی و تقدیر در روزهای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ را همراه با تبریک آغاز سال جدید خدمت تمامی همکارانم، شبکه فروش و خانواده مکرمشان در سراسر کشور تقدیم می نمایم.
سال ۱۴۰۱ سال تداوم موفقیت های چشمگیر بیمه آسیا بود که با برنامه ریزی دقیق و همچنین انسجام و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا همچنان با عناوین توانمند، برند محبوب، برگزیده و خوشنام در صنعت بیمه کشور می درخشد و قلوب بیمه گذاران را سرشار از اعتماد و اطمینان می کند.
انتخاب بیمه آسیا به عنوان برند محبوب بیمه‌ای، نشان می دهد که این شرکت در حفظ و افزایش وفاداری بیمه گذاران در حوزه ارائه خدمات بیمه ای متناسب با نیاز جامعه و پرداخت دقیق و منصفانه خسارت‌ها، عملکردی مناسب را به ثبت رسانده‌ است.
رویکرد حساب‌شده بیمه آسیا در ابعاد فنی و مالی همراه با روحیه جهادی معاونین، مشاوران، مدیران، سرپرستان و روسای شعب و نیز شبکه توانمند فروش، موجبات تامین حداکثری منافع بیمه‌گذاران و سهامداران را به دنبال داشته است. نسبت و سهم بالای شبکه فروش بیمه آسیا از کل حق بیمه تولیدی به وضوح نشان می‌دهد که این همراهان، نقش اصلی را در رقابت حرفه ای و سالم ایفا کرده و مدیران نقش راهبردی، نظارتی و حمایتی را همچنان سر لوحه کار خود قرار داده اند.
عملکرد بیمه آسیا در حوزه سرمایه‌گذاری و مالی، اصلاح صورت‌های مالی و حذف بندهای حسابرسی با مهر تایید سازمان حسابرسی کشور، نقطه عطفی در تاریخ صنعت بیمه کشور است؛ دستاوردی بی‌نظیر که نشان از شفافیت ساختار مالی و حساب سود و زیان و ترازنامه بیمه آسیا دارد.
در سال ۱۴۰۲ بر آنیم، با تقویت زیرساخت های دیجیتال شرکت و تدوین طرح های راهبردی، به توسعه بیش از پیش خدمات آنلاین به مشتریان در جهت افزایش سطح کیفیت خدمات بیمه ای به مردم بپردازیم. در این سال با تاکید بر حفظ جایگاه شرکت در صنعت بیمه، بر توسعه و تنوع بخشی محصولات بیمه ای تمرکز خواهیم کرد و ضمن ارج نهادن به تلاش ارزشمند همکاران و شبکه فروش، برنامه های مدون آموزشی برای افزایش سطح دانش و عملکرد این عزیزان را سرلوحه برنامه های شرکت قرار خواهیم داد.
امروز بیمه آسیا نتیجه یک خرد جمعی، سیاست راهبردی روشن و همراهی و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا است و مدیریت ارشد آن مصمم است تا این شرکت معظم بیمه ای را همچنان در اوج و بالندگی نگه دارد.
حمایت های بی دریغ سهامداران، تدابیر سنجیده هیات مدیره، همراهی بی بدیل معاونین، تلاش بی پایان مدیران کاردان و کارکنان متعهد و سختکوش و شبکه فروش حرفه ای و توانمند را ارج نهاده وحلول سال نو و بهار نشاط آفرین را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همکاران عزیزم و خانواده‎های معززشان، شادکامی و خوشبختی فراوان در سال جدید آرزومندم.

مسعود بادین

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل”

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.