×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور؛ در پیام علی جباری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک ارتباطات ، اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر و پایه تشکیل جوامع بشری است و بعنوان یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل تعالی و پیشرفت جوامع انسانی است. باید اهمیت و ضرورت شکل گیری روابط عمومی ها در زنجیره های در هم پیچیده  روابط میان گروهها، جوامع ، ملت ها و کشورها مشخص گردد. بی توجهی به روابط عمومی به منزله از دست دادن بخش مهمی از ارتباطات با دنیای بیرونی است.

روابط عمومی ها باید گستره حوزه فعالیت ها و مسئولیت های خود را در دنیای مجازی کنونی باز تعریف کنند و افق دید شان را از «اکنون نگری» به «آینده نگری» توسعه دهند در غیر اینصورت کارآمدی و کارآئی خود را از دست خواهند داد. دوران روابط عمومی های محصور و محبوس در یک اتاق که با روش های سنتی به فعالیت می پرداختند به پایان رسیده است، اکنون در اتاق شیشه ای باید با استفاده از علوم جدید اقدامات منطقی را برنامه ریزی کرد.

امروزه روابط عمومی وظیفه مشاوره و مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی و انعکاس تمامی فعالیتها را عهده دار بوده و به عنوان عنصری مهم  در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه و راهبردی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در کشور بخصوص کارکنان این مدیریت در صندوق تامین خسارتهای بدنی، توفیقات روز افزون تمامی عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 علی جباری
  مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.