×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پزشک

امام علی علیه السلام می فرماید: «کسی که مصیبت زده است ، باید از خدا بترسد ، نصیحت کند و تلاش کند». ارکان اسلام: جلد ۲ ، صفحه ۱۴۴٫

در فرهنگ اسلامی ایرانی باستان ، پزشک را عاقل می دانند؛ برای ایرانیان ، بهبود سلامت فراتر از یک رویداد صرفاً مالی است. از این زاویه ، پزشک پاک و آگاه راه را برای “چشم خرد” فراهم می کند تا با تطهیر خود در خود جاری شود و سپس با تکیه بر نام خداوند متعال ، به معنی “شفا دهنده” و مرهم برای بیماران می سازد. با تکیه بر او و تجویز و درمان برای او.

۲۳ آگوست روز تولد حکیم بزرگ بوعلی سینا و روز پزشکی است و به همین مناسبت از پزشکان متعهد و متخصص کشورمان به دلیل دانش ، شفقت و تلاش های خستگی ناپذیر قدردانی می کنیم. کسانی که لباس سفید می پوشند و در مبارزه سختی خود را قربانی می کنند ، به ویژه در زمان کنونی و پس از شیوع ویروس کرونا ، و ثابت می کنند که با تکیه بر حکمت آسمانی برگرفته از میراث ، برای سلامتی مردم تلاش می کنند. از استادشان ابن سینا که شما را احاطه کرده است.

و با این کار ، من به عنوان یک عضو کوچک انجمن پزشکان شهادت می دهم که هیچ چیز جز عشق به انسان و توجه به سلامت جامعه ، دشواری های موجود در راه طولانی برای دستیابی به صلاحیت علمی و اخلاقی در پزشکی را تسهیل نمی کند. به همین دلیل ، من بسیار مفتخرم که مردان و زنان محبت آمیزی دارم که با تمام وجود و با صمیمیت کامل به مردم خدمت می کنند و به همین مناسبت ، صمیمانه ترین تبریک خود را به شما ، عزیزان ، سالروز دکتر روز ، از طرف خودم و از طرف تیم شرکت بیمه جامع. و برای شما آرزوی سلامتی ، تندرستی ، موفقیت و عاقبت به خیری از خداوند متعال دارم.

مجید فیروزآبادی

عضو هیئت مدیره و مدیر عامل

شرکت بیمه کوثر