×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران

مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی از آمادگی این بانک برای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین خبر داد.

متن کامل پیام مدیر عامل بانک صادرات ایران به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به لطف پروردگار مهربان، خانواده بزرگ بانک صادرات ایران در سال ١۴٠٠ نیز همچون سال‌های گذشته علیرغم تمامی موانع موجود و سختی‌های راه، با توکل به خداوند یکتا در مسیر دستیابی به اهداف عالی خود گام‌های بلندی برداشت و با ایجاد طرح‌های تسهیلاتی متنوع با هدف بهبود فرآیندهای اقتصادی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.
اکنون در آستانه قرن جدید ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع اقتصادی کشور، به خصوص بانک‌ها و قدردانی از همه همکاران، مشتریان و سهامداران گرامی و مردم عزیز می‌کوشیم تا در سال ١۴٠١ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامیده شده است؛ با توان و شتابی بیشتر از سال‌های قبل به تامین مالی و توسعه تولید دانش‌بنیان اهتمام ورزیم و برای افزایش سهم این حوزه راهبردی از تولید ناخالص ملی، همچنین پرداخت تسهیلات به صنایع اشتغال‌آفرین کشور، گام‌های اساسی برداریم.
کشور ما با ورود به سال جدید دهه متفاوتی را تجربه خواهد کرد. دهه‌ای که تلاش‌ها و مقاومت مردم به نتیجه خواهد رسید و شکوفایی اقتصادی رقم خواهد خورد تا به لطف خدا و تلاش مسئولان، مشکلات گذشته جبران شود. در این شرایط برای نیل به این مقصود، ارائه طرح‌های تسهیلاتی و اعتباری با هدف افزایش اشتغال و رشد علمی در صنایع تولیدی و افتتاح شعبه‌های نوین با کارکردهای متناسب روز را از اهداف خود در سال جدید قرار داده‌ایم و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های بانک، بهره خواهیم گرفت.
در این مسیر داشتن نیروهای پرتلاش، توانمند و قدردان، در صف و ستاد و نهادهای وابسته به این بانک بزرگ در کنار خانواده بزرگ مشتریان و ذی‌نفعان وفادار بانک صادرات ایران که با اعتماد همیشگی خود؛ بر بالندگی این درخت کهنسال افزوده‌اند، مزیت اصلی بانک صادرات ایران و مایه افتخار ماست.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب، فرا رسیدن سال جدید را به همکاران، مشتریان و همه ‌ذی‌نفعان بانک صادرات ایران تبریک عرض می‌کنم.
​​​

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.