×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، غلامحسین شافعی حادثه جانگذار درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل فقید بانک مسکن را به خانواده محترم آن مرحوم و خانواده بزرگ بانک مسکن تسلیت عرض کرد و برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت کرد.

مدیربازرگانی اتاق ایران در پیام خود اظهار داشت:مرحوم رحیمی انارکی علاوه بر ارائه خدمات و سوابق ارزشمند در حوزه نظام بانکی از چهره های اثرگذار آب کشور نیز بوده اند . کمپین اجتماعی حمایت از مصرف آب کشور با نام ” من ایرانم … مرا دریاب” که در زمستان سال ۹۶ به دستور مرحوم رحیمی انارکی در راستای مسوولیت اجتماعی بانک مسکن با هدف صرفه جوئی در مصرف آب و تلاش در جهت اطلاع رسانی برای حل معضل کم آبی در کشور راه اندازی گردید، در سال ۹۷ از طرف هیأت داوران دبیرخانه دائمی همایش بزرگداشت روز ملی آب واقع در مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران به عنوان یکی از اقدامات اثرگذار در نجات آب کشور شناخته شد و از اقدامات ایشان به عنوان چهره آب کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد .

اجرای کمپین اجتماعی ” من ایرانم … مرا دریاب”،با هدف دستیابی به دو گام اصلی در سطح ملی شامل ” حمایت مالی – اجتماعی از فرهنگ سازی عمومی برای مصرف بهینه آب ” و همچنین ” هدایت هدفمند جریان ساخت و ساز به سمت پروژه های ساختمانی دوستدار محیط زیست با قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی ” از اقدامات اثرگذار و شایان تقدیر می باشد.

شافعی در پایان با اعلام آرزوی مغفرت و رحمت الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای اعضای خانواده محترم ایشان و همکاران بانک ، اظهار امیدواری کرد: منش ، مسوولیت پذیری مجدانه و اهتمام مشفقانه مرحوم انارکی از آب کشور سرلوحه مدیران میهن عزیزمان قرار گرفته و همچنان ادامه یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.