×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل فقید بانک مسکن

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ و الاکرامِ

آیینه‌داران جمال و جلال پروردگار، با صفای دل و جلای جان سرچشمه‌ی خیر و رحمت و برکت می‌شوند و با توکل بر کبریای رحمت حضرت حق، امانتدار مهر و راستی عظیمی می‌گردند که از ازل بر شانه‌های آسمان‌ها و زمین سنگینی می‌نمود.

ضایعه‌ی در گذشت برادر ارجمندمان، جناب‌آقای ابوالقاسم رحیمی انارکی، که یک عمر عاشقانه و خالصانه با رویکردهای سازنده، خدماتی ارزنده را به‌ هم‌میهنان شریفمان ارائه کرده‌اند، زخمی بر پیکره‌ی اقتصاد ایران است. عاشقان صادق آبادانی و سازندگی در این مرز و بوم پرگهر، هرگز مدیریت دلسوزانه، اهتمام مشفقانه، تلاش مجدانه و صراحت و جدیت دلاورانه‌ی ایشان را در به ثمر نشاندن بارقه‌های مهر و امید و گره‌گشایی از کار مردم، از یاد نخواهند برد.

ضمن ارج نهادن به ثمرات حضور پر خیر و برکت آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده محترم مرحوم، اعضای محترم هیئت‌مدیره و همکاران پرتلاش و متعهد بانک‌مسکن، تسلیت عرض می‌نمایم و از آستان لطف پروردگار برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر، شکیبایی و طول عمری با عزتمندی و سلامتی مسئلت دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.