×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پرستار

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر امیر عباس منوچهری به شرح زیر است:

محبوب ترین مردم نزد پرورگار کسی است که وجودش برای دیگران سودمندتر است. حضرت محمد(ص)

نوزدهم آذر ماه مصادف باپنجم جمادی الاول زادروز بانوی بزرگ اسلام، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به شما پرستاران گرانقدر و ارجمند تبریک عرض می نمایم.
پرستاری حرفه ای است ارزشمند و مقدس که بر پایه دانش، مفاهیم و مهارتهای مرتبط با علوم پزشکی، ارتباط موثر و مبتنی بر اخلاق استوار بوده و دارای نقش بسیار مهم و محوری در بازیابی و حفظ سلامت افراد جامعه می باشد و پرستار فردی است که با تلفیق دانش حرفه ای، اخلاقی و وظیفه شناسی همنوعان خویش را در سخت ترین شرایط بیماری و ناتوانی همراهی نموده و آنها را در لحظه های ناخوشی و رنج و اضطراب با علم و درایت، از خودگذشتگی و انسانیت یاری می نماید و با زدودن غبار درد و محنت از چهره انسان های دردمند، صبح شادی و زندگی را در دل های آکنده از اندوه بیماران نوید می دهد.
در پی بحران ناشی از همه گیری کرونا در دو سال اخیر و شرایط حاکم بر جامعه، نقش بی بدیل جامعه پرستاری که با ازجان گذشتگی وصف ناپذیر و تقدیم شهدای مدافع سلامت در عرصه مقابله با بیماری مذکور ایفا نمودند بیش از پیش به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در عرصه سلامت کشور بر همگان آشکار شده است.
در همین راستا سازمان تامین اجتماعی تلاش می نماید با استفاده از منابع انسانی ارزشمند خود در حوزه پرستاری و با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود و همچنین با برنامه ریزی و نظارت مبتنی بردانش و تکنولوژی روز پزشکی به تکالیف و وظایف خود در حیطه درمان جهت ارائه خدمات بالینی استاندارد و باکیفیت به بیمه شدگان عمل نموده و موجبات ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی را فراهم آورد. دستیابی به اهداف مذکور در سایه همدلی، امید به آینده و با تکیه بر اصول اخلاقی و افزایش توانمندی علمی و عملی شما همکاران بزرگوار میسر خواهد بود.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های کلیه همکاران ارجمند در حوزه پرستاری برای شما تلاشگران عرصه سلامت و خانوادهای صبور و گرانقدرتان از ذات مقدس باری تعالی آرزوی سلامتی و بهروزی مسئلت می نمایم.