×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

کیوسک خبر ـ به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر امیر عباس منوچهری به شرح زیر است:

۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از سوی سازمان بین المللی کار (ILO) به عنوان روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای با هدف نهادینه کردن کار سالم و ایمن در دنیا نامگذاری شده است. با توجه به بحران همه گیری ویروس کرونا در جهان، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای ۲۰۲۱ تحت عنوان “پیش بینی، آمادگی و مقابله با بحران، با سرمایه گذاری مقاوم در سیستم های ایمنی و بهداشت حرفه ای (OSH) برای مقابله با بحران‌های امروز و فردا با بهره‌گیری از آموخته‌ها و تجارب دنیای کار، متمرکز خواهد بود.
شعار روز جهانی ایمنی و سلامت کار در سال ۲۰۲۱، که بر استفاده از عناصر سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای تمرکز دارد، نشان دهنده اهمیت و ضرورت تقویت سیستم های ایمنی و سلامت کار برای پیشگیری از شیوع همه گیری کووید-۱۹در محیط های کاری می باشد. لذا رویکرد فعلی سازمان تامین اجتماعی نیز در همین راستا و در جهت تقویت فعالیتها و برنامه های ایمنی و بهداشت حرفه ای به منظور ارتقای تاب آوری در مقابله با بحران پاندمی کرونا ویروس در حال حاضر و پیش بینی بحران هایی از این قبیل در آینده بر اساس تجربیات بومی، استفاده از تجارب سایر کشورها وتجارب گذشته دنیای کسب و کار می باشد.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، بدینوسیله از زحمات و تلاش خالصانه همه تلاش گران عرصه سلامت به ویژه مهندسین محترم بهداشت حرفه ای سازمان تامین اجتماعی قدردانی نموده و برای شما همکاران عزیز آرزوی تندرستی و بهروزی می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.