×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا

خداوند سبحان را سپاس که لیاقت بندگی در ماه مبارک رمضان را نصیبمان ساخت تا تقدیرمان در ماه تهذیب و تزکیه نفس، با نگاهی آسمانی نگاشته شود. به امید بهره مندی شایسته از برکات ماهی که محمل وحدت و همبستگی امت مسلمان بود، و به یمن حضور همدلانه در این ماه عزیز، پایان خوش بهار صیام را جشن می گیریم و به استقبال روزهایی روشن تر برای پیروان شریعت نبوی می رویم.

خانواده بزرگ و شایسته بیمه آسیا به عنوان نقطه اتکای هموطنان عزیز در بزنگاه های خطر، با ایفای مسئولیت های حرفه ای و اجتماعی خود و با اتکال به ایزد منان و با همبستگی و همدلی بی مانند، مسیر توفیقات بی نظیر چندین ساله خود را تداوم بخشید. یقینا این جایگاه بی بدیل در سپهر صنعت بیمه کشور، وام دار خردمندی هیات مدیره و همدلی و همت والای معاونین، مدیران و مشاوران و کلیه کارکنان و شبکه فروش پرتلاش شرکت بوده است.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنان در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را به همکاران گرامی خود و خانواده های معززشان در سراسر کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و با مسئلت از یگانه هستی بخش بلند مرتبه، آرزومندم در ارائه خدمات شایسته بیمه ای به هموطنان در اقصی نقاط کشور، موفق و سربلند باشیم.

مسعود بادین
نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.