×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مجمع انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه ملت با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت، تاکید کردند که با اعمال مدیریت متعهدانه، هوشمند و به روز، اهداف این شرکت محقق خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مجمع انجمن‌های صنفی نمایندگان این شرکت در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالروز تاسیس این شرکت، اعلام کرد: با اعمال مدیریت متعهدانه، هوشمند و به روز این شرکت، دستیابی به اهداف مطمئنا محقق خواهد شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بیستمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه ملت را خدمت خانواده بزرگ بیمه ملت تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

این روز بهانه‌ای است که قدردان کلیه ارکان شرکت در طول ادوار که در جهت رشد آن از هیچ تلاش صادقانه‌ای دریغ نکردند، باشیم.

شرکت بیمه ملت در این سالها توانست در مسیر رشد و توسعه با همت و کوشش بی‌دریغ کلیه همکاران و شبکه فروش توانمند خود با اجرای سیاست‌های مختلف در حد مطلوب اقداماتی در خور توجه در جهت رشد و توسعه فرهنگ بیمه کشور را به منصه ظهور برساند.

در مقطع کنونی نیز می‌طلبد که در ادامه مسیر با عزمی راسخ و فعالیت مستمر و هدفمند و با بهره‌گیری از تجارب و توانمندی‌های کلیه همکاران و حمایت‌های لازم از سوی تیم مدیریتی شرکت، گام موثر در جهت هر چه بزرگتر شدن سهم بیمه ملت از بازار بیمه کشور و در کنار بزرگتر شدن سفره شبکه نمایندگان این شرکت برداریم.

بی‌ شک شرکت بیمه ملت با در اختیار داشتن سرمایه‌های عظیم، بالاخص بهره‌مندی از نیروی انسانی کارآمد و مجرب و شبکه نمایندگان متخصص خود می‌تواند برای تداوم و اعتلای قابلیت‌های خود در عرصه‌های نوآوری و ارائه خدمات نوین بیمه‌ای حضور فعال داشته باشد.

طبعا دستیابی به اهداف مستلزم فراهم نمودن ساز و کارهای لازم از قبیل افزایش قابلیت‌ها، استفاده بهینه از امکانات و مهمتر از همه با اعمال مدیریت متعهدانه، هوشمند و به روز این شرکت مطمئنا دست یافتنی است.

امیرحسین شیردل استان فارس

حشمت الله آبیدر استان کردستان

حسن سیاه منصوری استان تهران

امین غفاری استان خراسان

جواد خوب‌ نژاد استان خوزستان

سید ابراهیم اریب استان گیلان

صلاح الدین دریجانی استان کرمان

محمدرضا ایوبی استان یزد

افشین آزادنیا استان اصفهان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.