×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سومین کارگاه‌ آموزشی پیش‌رویداد سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با عنوان “مروری بر تکافل، تبیین وجوه اشتراک و افتراق با بیمه‌های رایج و الزامات پیاده‌سازی ” از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ به صورت حضوری و برخط برگزار می‌گردد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در سومین پیش‌رویداد سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه که در قالب کارگاه آموزشی با موضوع “مروری بر تکافل، تبیین وجوه اشتراک و افتراق با بیمه‌های رایج و الزامات پیاده‌سازی” توسط دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بیمه دانا برگزار می‌گردد، محورهای «ریسک، بیمه و تکافل از منظر شرعی»، «مدل‌های تکافل»، «محصولات بیمه تکافل»، «مقایسه بیمه تکافل با بیمه‌های رایج» و «الزامات پیاده‌سازی بیمه‌های تکافل» ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می‎ باشد. پس از ثبت‎ نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی و یا حضور در محل برگزاری کارگاه امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد. 
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.