×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد خورشیدی در این مراسم، از اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان به منظور احداث و بازسازی بخش های متعدد این بیمارستان خبر داد.

وی گفت: این مدیریت طرح توسعه و بازسازی بیمارستان بو علی نکا را با مساحت ۴۵۰۰ مترمربع پروژه احداثی و ۱۰۴۸متر مربع پروژه بازسازی. با اختصاص اعتباری بالغ بر  31میلیارد تومان آغاز کرد.

دکتر خورشیدی ادامه داد: فضاهایی از جمله؛ آزمایشگاه، آشپزخانه، رختشویخانه، بایگانی، تاسیسات، رادیولوژی، پذیرش و نمازخانه در این طرح باز سازی خواهند شد و بخش هایی از جمله؛ درمانگاه، بخش بستری و بخش های اداری و پشتیبانی احداث خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران ضمن تقدیر از همه متولیان امر، از شهرداری شهرستان نکا به منظور کمک در صدور مجوز های لازم در این خصوص قدردانی کرد.

دکتر پور رضایی رئیس بیمارستان بوعلی نکا نیز در این مراسم، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اجرای این پروژه، از اراده مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در ارتقاء سطح خدمت رسانی به بیمه شدگان سازمان تشکر کرد.

دکتر توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا نیز ضمن تقدیر و تشکر از کادر ستاد مدیریت درمان بر لزوم همکاری همه جانبه سازمانها و نهاد های استانی و شهرستانی در اجرای پروژه های مهم دولت، تقدیر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  استانداری مازندران و معین شهرستانهای نکا، گلوگاه و بهشهر نیز ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان درمان مازندران گفت: در هفته دولت ۱۲پروژه در شرق استان، یکصد افتتاح و ۱۲ کلنگ زنی را در دستور کار داشتیم که ۲۸۰ مورد، موجب ایجاد اشتغال در استان خواهند شد.

رقیه صفری از دکتر خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران بابت پیگیری در جذب و اجرای این پروژه تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.