×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، فرید دهقانی با اعلام این موضوع اظهار داشت: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در کنار طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، معادن تایید شده در کارگروه ذیربط را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می کند.

وی افزود: معادن کوچک مقیاس دارای مشکلات مالی، در کارگروه مشترک صندوق بیمه و شرکت تهیه و تولید مواد معدن بررسی شده و پس از اقدام کلینیکی روی آنها و تشخیص نیاز به منابع مالی، پرونده تشکیل شده و تسهیلات به آنها تعلق می گیرد.

تعیین تکلیف ۹ معدن برای دریافت تسهیلات

مدیر صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اشاره به اینکه ۹ معدن برای دریافت تسهیلات تعیین تکلیف شده اند، تصریح کرد: از این میزان، دریافت تسهیلات بانکی برای ۴ معدن مصوب شده است.

وی ادامه داد: ۲۵ پرونده معدنی نیز در این صندوق در حال تکمیل است. از این تعداد، برای ۴ معدن بازدید کارشناسی صورت گرفته است.

معرفی دو استارت آپ

دهقانی با اشاره به موضوع حمایت از استارتاپ ها، به عنوان یکی از برنامه های طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، گفت: تاکنون ۲ شرکت استارتاپی به صندوق بیمه معرفی شده که بازدید کارشناسی شده و مدارک آن ها در حال تکمیل است.

ایمیدرو از سال گذشته طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک را برعهده گرفته و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی (زیرمجموعه ایمیدرو)، مجری این طرح است. همچنین صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی (تابعه ایمیدرو) نیز پشتیبانی از طرح فوق را برعهده دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.