×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدن اوراق گام بانک سامان در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از سامان رسانه، شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای عنوان کرد: «عطف به مجوز شماره ۰۱/۷۹۲۸۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به استناد مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ هیئت پذیرش شرکت فرابورس ایران و همچنین مجوز معافیت از ثبت شماره ۱۲۲/۱۱۱۵۵۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ سازمان بورس و اوراق بهادار، به اطلاع می‌رساند، اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) بانک سامان با مشخصات درج شده در این اطلاعیه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیرش شده است.»
لازم به ذکر است که بانک سامان با هدف حمایت از بخش تولید کشور و تأمین سرمایه در گردش پایدار و سالم برای واحدهای تولیدی، اقدام به انتشار اوراق گام (گواهی اعتبار مولد) کرده است.
بر این اساس، طیف گستردهای از فعالیتهای اقتصادی ازجمله صنایع داروسازی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع شیمیایی، فلزات اساسی، لوازمخانگی، صنایع غذایی، فروشگاههای زنجیرهای و غیره بهمنظور تأمین مالی میتوانند از اوراق گام استفاده کنند.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند با مدیریت بانکداری شرکتی بانک سامان و یا یکی از شعب این بانک تماس بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.