×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

چندین دلیل برای نبود بیمه‌نامه زندگی در میان انواع بیمه‌ها وجود دارد، از جمله کمبود آگاهی در میان مردم، عدم صرفه‌جویی اقتصادی، و تورم. در سال‌های اخیر، شرکت‌های بیمه با ارائه طرح‌های متنوع، تلاش کرده‌اند تا این موانع را از سر راه بردارند و به زندگی دم تازه‌ای بزنند. طرح “وامنو” از بیمه تعاون، یکی از این طرح‌هاست که به نظر می‌رسد با در نظر گرفتن تمام جوانب و حل هر مشکلی، موفق عمل کرده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت در همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، راهکاری نوین برای رفع دغدغه‌های مالی خرید بیمه‌نامه‌های زندگی ارائه داده است. این شرکت، با امتیازات ویژه‌ای که در نظر گرفته، به بیمه‌گذاران این امکان را می‌دهد که با آسودگی خاطر بیشتری به آینده نگاه کنند.

طرح “وامنو”، که با حضور مدیرعامل و مدیران بیمه تعاون در شهر رشت رونمایی شده، مسیر خرید بیمه‌نامه‌های “وامنو” را برای مشتریان هموار ساخته است. متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب، از طریق پیشخوان‌های بانکی و با داشتن تنها یک ضامن، بیمه‌نامه‌هایی با ارزش از ۵۰۰ میلیون ریال تا دو میلیارد ریال را درخواست کنند.

این طرح، فصل جدیدی از زندگی را با امکاناتی شیرین و جذاب آغاز می‌کند. بیمه‌گذاران پس از پرداخت ۵ سال اقساط وام و سپری کردن ۱۰ سال از مدت بیمه‌نامه، می‌توانند بر اساس تصمیم خود، اندوخته خود را به صورت یکجا یا به شکل مستمری دریافت کنند. این امکان، آینده‌ای مطمئن و پایدار را برای آن‌ها تضمین می‌کند.

خوش به حال شما
بیمه‌نامه “وامنو” با پوشش‌های منحصربه‌فرد خود، موجبات رضایت و خرسندی دارندگانش را فراهم آورده است. این بیمه‌نامه با مزایایی که ارائه می‌دهد، در مقایسه با سایر بیمه‌های زندگی موجود در بازار، برتری خود را نشان می‌دهد.

پوشش فوت به هر علت:
در بیمه‌نامه “وامنو”، پوشش فوت تا ۲۵ برابر حق بیمه یا وام دریافتی تعلق می‌گیرد، که این امر اطمینان و آرامش خاطر را برای بیمه‌گذاران به ارمغان می‌آورد.

پوشش فوت ناشی از حادثه:
در صورت فوت بیمه‌شده بر اثر حادثه، تا ۲ برابر سرمایه فوت به ذینفعان پرداخت می‌شود. همچنین، بیمه‌گذاران می‌توانند درخواست دهند تا پوشش فوت ناشی از حادثه را تا ۴ برابر سرمایه فوت افزایش دهند.

پوشش نقص عضو:
در صورت نقص عضو بیمه‌شده بر اثر حادثه، پوشش مالی معادل سرمایه فوت به هر علت تعلق می‌گیرد، که این پوشش حمایتی مهمی در برابر حوادث غیرمترقبه است.

پرداخت سرمایه بیماری‌های خاص و کرونا:
بیمه‌نامه “وامنو” شامل پوشش بیماری‌های خاص، از جمله کرونا، می‌شود که شامل ۴ گروه و ۳۰ بیماری است. برای هر گروه بیماری، تا یک میلیارد ریال و در مجموع تا ۴ میلیارد ریال به بیمه‌گذار پرداخت می‌شود، که این امکان یک حمایت مالی قابل توجه در زمان نیاز است.

بیمه‌نامه “وامنو” با در نظر گرفتن تمام جوانب، پوشش هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث را ارائه می‌دهد. این پوشش، به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت بروز حادثه‌ای خارج از اراده و قصد بیمه‌شده که منجر به جراحت گردد، هزینه‌های درمانی مرتبط تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۱۰ درصد سرمایه فوت در اثر حادثه را پوشش می‌دهد. این پوشش هر سال قابل تجدید است.

پوشش مستمری:
پس از پرداخت ۵ سال اقساط وام و گذشت ۵ سال دیگر، در دهمین سال بیمه‌نامه، بیمه‌گذار می‌تواند اندوخته بیمه‌نامه را به صورت مستمری برای مدت معین یا مادام‌العمر دریافت کند، که این امکان، دورانی خوش و دلچسب را برای بیمه‌گذار رقم می‌زند.

طرح “وامنو”، فراتر از یک بیمه‌نامه زندگی معمولی، پوشش‌های جامع و متنوعی را در طول دوره قرارداد ارائه می‌دهد. این بیمه‌نامه، همچون نور خورشیدی گرم و درخشان، با هدف ایجاد زندگی‌ای پربار و امن، طراحی شده است.

بیمه‌نامه “وامنو” با رویکردی انسان‌محور، نه تنها سپری محافظتی برای بیمه‌گذاران فراهم می‌آورد، بلکه تمام جنبه‌های مرتبط با زندگی آن‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد. این طرح، با تأکید بر ارزش‌های انسانی بیش از منافع تجاری، مزایای دوگانه‌ای را برای بیمه‌گذاران به ارمغان می‌آورد.

پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کار:
با خرید بیمه‌نامه “وامنو”، بیمه‌گذاران همچنین از یک بیمه‌نامه آتش‌سوزی برای منزل مسکونی یا محل کار خود به ارزش ۲ میلیارد ریال برای سال اول به صورت رایگان و هدیه از طرف شرکت بیمه تعاون بهره‌مند می‌شوند.

مسئولیت‌های حرفه‌ای و مدنی را نیز شامل می‌شود. این بیمه‌نامه، مسئولیت‌های متنوعی از جمله مسئولیت پزشکان، مدیران آسانسور، و مدیران مجتمع‌های مسکونی را تا ۶۰ درصد تخفیف پوشش می‌دهد.

پوشش عمر مانده بدهکار:
در صورت فوت بیمه‌گذار (وام‌گیرنده)، بیمه‌نامه “وامنو” اقساط باقی‌مانده وام را پرداخت می‌کند، بدون اینکه فشاری به بازماندگان وارد آید.

طرح حامی:
طرح “وامنو” با نقش حمایتی قوی خود، حتی در صورت بدحسابی بیمه‌گذار به هر دلیلی، از او حمایت کرده و او را تنها نمی‌گذارد.

نکات مهم برای متقاضیان “وامنو”:
متقاضیان باید به چهار نکته زیر توجه داشته باشند:

  • امکان بازخرید بیمه‌نامه در ۵ سال اول وجود ندارد.
  • پس از ۵ سال، بیمه‌گذار می‌تواند اندوخته بیمه‌نامه را بدون نیاز به ضامن دریافت کند.
  • در صورت فوت بیمه‌شده بر اثر حادثه، سرمایه فوت به هر علت + سرمایه فوت به علت حادثه + اندوخته بیمه‌نامه به ذینفعان پرداخت می‌شود.
  • با خرید بیمه‌نامه “وامنو”، بیمه‌گذاران می‌توانند بیمه‌نامه درمان تکمیلی را با ۱۰ درصد و بیمه‌های آتش‌سوزی را با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.