×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام، ضمن تشکر و قدردانی از اعضای محترم هیئت مدیره، مدیران عامل گذشته و مدیران ارشد شرکت در راستای خدمات ارزنده‌ای که برای این طرح به ارمغان آورده‌اند، گفت: واحد آمونیاک در آینده نزدیک توسط رئیس‌جمهور محترم افتتاح خواهد شد و پس از آن و به زودی شاهد تولید اوره خواهیم بود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی هنگام روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ و با حضور اکثریت سهامداران رسمیت یافته و برگزار شد و صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تصویب شد.
دکتر غلامرضا جمشیدی در این مجمع با ارائه گزارش تکمیلی در خصوص فاز یک و دو (واحد آمونیاک و اوره) شرکت، اظهار داشت: اوره به دلیل مصارف کشاورزی، امنیت غذایی جهان را تامین می‌کند و با توجه به شرایط اسکله اختصاصی این شرکت، ما توان و آمادگی صادرات این محصول به اکثر نقاط جهان را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته، راکتور اوره از طریق اسکله اختصاصی صادراتی این شرکت وارد خواهد شد و این راکتور سنتز به دلیل لایسنسی که دارد، نیاز به کاتالیست نخواهد داشت.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام بیان کرد: طبق هماهنگی با شرکت پیمانکار و تامین نیازهای مالی، روند پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت و پس از بهره برداری از واحد اوره، محصول آمونیاک تولیدی هنگام، تبدیل به اوره خواهد شد. جمشیدی با اشاره به رکورد قریب به ۲۱ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه، افزود: علیرغم خطراتی که در مسیر راه اندازی واحد آمونیاک وجود داشت، این واحد با کمک نیروی انسانی متخصص، بدون هیچ حادثه‌ای به تولید رسید و با تکمیل زودهنگام اسکله توسط متخصصان و نیروهای توانمند این شرکت، تاکنون ۱۴ کشتی صادرات داشته‌ایم.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد و حمایت‌های همه جانبه دکتر علی عسکری در راستای به تولید رسیدن واحد آمونیاک، اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۳ واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام نیز به بهره برداری رسیده و این شرکت به طور کامل از قالب طرح خارج شده و با تولید و صادرات محصول اوره، میزان قابل توجهی ارزآوری برای کشور به ارمغان آورده و موجب درخشش و سرافرازی ایران عزیز شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.