×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در «نخستین نشست هم‌اندیشی‌-آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران» در سال ۱۴۰۳ که با حضور اسماعیل للگانی مدیرعامل بانک رفاه و اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران صف و ستاد این بانک برگزار شد، با تقدیر از عملکرد بانک رفاه در سال ۱۴۰۲، بر استمرار روند رو به رشد این بانک در سال پیش رو تأکید کرد و گفت: افزایش سرمایه، ارائه خدمات و تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و اجرای طرح مسکن کارگری از جمله اهدافی است که سازمان تأمین‌اجتماعی در بانک رفاه دنبال می‌کند. از بانک رفاه انتظار داریم در موضوع مسکن کارگران در کنار وزارت کار و سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرد تا ان‌شاءالله گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سوری در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی بزرگ‌ترین صندوق بیمه اجتماعی در کشور است و وقتی از یک صندوق بزرگ بیمه‌ای صحبت می‌کنیم، قطعا وجود یک بانک در کنار آن، به‌عنوان یک ابزار ارائه خدمات پولی و بانکی بسیار مؤثر خواهد بود.
وی افزود: بانک رفاه کارگران از سال‌ها پیش در کنار سازمان تأمین‌اجتماعی بوده و علاوه بر رابطه سهامداری، در بحث ارائه خدمات همواره در کنار این سازمان قرار گرفته است و بخش قابل توجهی از رضایتمندی موجود در میان دریافت‌کنندگان خدمات از سازمان بزرگ تأمین‌اجتماعی، ناشی از خدمات با کیفیتی است که از طریق این بانک به جامعه ۴۶ میلیون نفری تحت پوشش این سازمان ارائه می‌شود.
سوری با اشاره به اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی در دوره مدیریتی جدید تلاش کرد که این ابزار مهم پولی و بانکی را تقویت کند، گفت: افزایش سرمایه بانک رفاه، عمده‌ترین گامی است که در دوره جدید مدیریتی در زمینه تقویت بانک رفاه کارگران برداشته شده و با تقویت نسبت‌های مالی، امروز این بانک به یکی از بانک‌های تراز کشور تبدیل شده است. پس از این افزایش سرمایه و به موازات آن اتفاقات تحولی که در خود سازمان تأمین‌اجتماعی رقم خورد تا در انجام تعهدات سازمان، میزان استقراض از نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به صفر برسد، اضافه برداشت این بانک در سال ۱۴۰۲ نیز به صفر رسید و این دستاورد بزرگی بود که با همکاری بانک رفاه و کارکنان عزیز این مجموعه رقم خورد.
وی افزود: این اتفاق مهم در سالی که به عنوان سال مهار تورم نامگذاری شده بود، در کنترل تورم کشور نیز تاثیر قابل توجهی داشت و به همین جهت سازمان تأمین‌اجتماعی توانست نقش خود در تحقق شعار سال را ایفا کند. امسال هم که به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده انتظار ما این است که بانک رفاه با ارائه تسهیلات مناسب به شرکت‌های تابعه شستا و سازمان تأمین‌اجتماعی که سهم قابل توجهی در تولید کشور دارند، در تحقق شعار سال در کنار این سازمان قرار بگیرد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تامین‌اجتماعی با ابراز امیدواری نسبت به استمرار روند رو به رشد بانک رفاه در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: یکی از برنامه سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری، افزایش سرمایه و تقویت شاخص‌های توسعه‌ای در بانک رفاه است که در حال حاضر نیز بیشترین سرمایه را در میان بانک‌های کشور دارد. توجه به امر تولید یکی دیگر از برنامه‌هایی است که انتظار داریم بانک رفاه در دستور کار خود قرار دهد و در مقابل انتظار ما از شرکت‌های زیرمجموعه شستا و دیگر شرکت‌های تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی هم این است که منابع خود را در حساب‌هایی که نزد بانک رفاه دارند تجمیع کنند. در این خصوص دستوراتی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر و به شرکت‌ها ابلاغ شده که شعب محترم بانک رفاه می‌توانند با استناد به این موارد در حوزه بازاریابی و جذب سرمایه ورود فعال‌تری داشته باشند.
وی در پایان با تأکید بر دستورات رئیس‌جمهور محترم و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با توجه به موضوع مسکن کارگران، گفت: انتظار داریم بانک محترم رفاه گام‌های مؤثری در موضوع مسکن کارگری بردارد و این امر جز با حمایت و مساعدت کارفرمایان محترم محقق نخواهد شد. از این جهت در همین روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ از کارفرمایان محترم می‌خواهیم که با قرار گرفتن در کنار مجموعه بانک رفاه، سازمان تأمین‌اجتماعی و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در تحقق این هدف بزرگ یاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.