×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز استان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: اجرای طرح‌های همکاری مشترک بانک با سازمان‌ها، نقطه عطف تحول در رفاه پرسنلی است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «کاوه نایینی» مدیر شعب استان قزوین با «علی حجتی‌پور» مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین دیدار و تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه امضا کردند.
در این دیدار، نایینی با ارائه آماری از فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور و اشاره به خدمات این بانک گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بررسی نیازهای آحاد جامعه سعی در طراحی و ارائه محصولات متناسب با افراد در قالب وام قرض‌الحسنه دارد.
وی افزود: طرح مهریار با هدف ارتقای سطح رفاه پرسنل سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها طراحی شده و خوشبختانه از زمان اجرا تا کنون بازخورد مطلوبی از رضایت پرسنل سازمانی را به همراه داشته است.
مدیر شعب بانک در استان قزوین اظهار داشت: در صورتی که طرح مهریار با اولویت کارمندان دارای بهره‌وری بیشتر به اجرا درآید، به ارتقای بهره‌وری پرسنل سازمان کمک خواهد کرد.
در این دیدار «حجتی‌پور» ضمن تقدیر از عملکرد مؤثر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بانکداری خرد ابراز امیدواری کرد: آغاز همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقطه عطف تحول در رفاه پرسنل سازمان باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها، اظهار داشت: افزایش رضایت پرسنل سازمان به افزایش بهره‌وری سازمانی کمک خواهد کرد و بی‌شک طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت بیشتر پرسنل را به همراه خواهد داشت.
در پایان با عنایت به مذاکرات صورت گرفته تفاهم‌نامه همکاری مشترک در قالب طرح مهریار، حمایتی اشخاص حقوقی و کالاکارت سازمانی، به امضای طرفین رسید. شرکت گاز استان قزوین ۵۰۰ نفر پرسنل دارد که از این پس می‌توانند در چارچوب تفاهم‌نامه منعقد شده از وام قرض‌الحسنه برخوردار شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.