×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همراه اول با شعار «هدف‌گیری بینهایت» و پلتفرم هوش مصنوعی خود به بزرگترین رویداد نمایشگاهی خاورمیانه با نام تجاری جیتکس ۲۰۲۳ می‌رود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ماه اکتبر در تقویم فناوری دنیا با رویداد «جیتکس» هم آوایی خاصی دارد و یادآور برگزاری بزرگترین رویداد فناوری خاورمیانه و یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری جهان است.

این رویداد بین المللی حوزه خلیج فارس که چهارمین دهه از عمر خود را سپری می کند، در سال ۱۹۸۱ به شکلی محدود آغاز به کار کرد، اما امسال از ۱۶ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ میزبان بیش از ۶۰۰۰ شرکت و ۱۴۰۰ سخنران از ۱۷۰ کشور دنیا خواهد بود.

همراه اول با توجه به مختصات راهبردی این رویداد که با همراهی بیش از ۳۵۰ نهاد دولتی برگزار می شود، به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه با غرفه ای به مساحت ۲۳۰ مترمربع به جیتکس ۲۰۲۳ می رود تا ضمن کشف فرصت های جدید در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، آخرین پیشرفت های خود در حوزه فناوری را با بزرگان این عرصه به اشتراک بگذارد.

با توجه به حضور همه ساله ترکیب متنوعی از متخصصان صنعت، سرمایه گذاران، کارآفرینان، دانشجویان و علاقه مندان به فناوری از سراسر جهان در جیتکس، متولیان برگزاری این رویداد شعار محوری را در نظر می گیرند که برای سال ۲۰۲۳ «سالی برای تصور هوش مصنوعی در همه چیز» در نظر گرفته شده است.

بر این اساس کمپانی های فناوری به ارائه آخرین روندها و نوآوری ها در زمینه شعار محوری می پردازند و همراه اول نیز به عنوان یکی از اپراتورهای پیشتاز منطقه در پیاده سازی آخرین نسل از فناوری، به این امر پایبند است.

در همین راستا با بهره‌گیری از حروف اول رویکرد امسال نمایشگاه که AI است؛ شعار اپراتور اول تلفن همراه کشور در بزرگترین رویداد فناوری جهان «Aiming infinity» به معنی هدف‌گیری بینهایت در نظر گرفته شده است. همراه اول در جریان این حضور بین بزرگترین شرکت های فناور جهان، ضمن ارائه پلتفرم هوش مصنوعی (AI platform) خود، ابزارهای هوشمند (Smart utilities) توسعه یافته و پیاده سازی شده در شبکه خود در راستای تحقق شهر هوشمند را نیز به نمایش می گذارد.

این ابزارها که بستر توسعه پلتفرم های کشاورزی هوشمند، لجستیک هوشمند، انرژی هوشمند و پروژه های کلانی نظیر خودروی متصل و تکنولوژی آموزشی بوده اند، به صورت یکپارچه در غرفه همراه اول در سالن ۲۰ نمایشگاهی جیتکس B15 – H20 ارائه می شوند.

همراه اول با در اختیار داشتن شبکه ۵G و به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با علم بر فرصت های جدید در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات و زمینه شبکه سازی حرفه ای، همکاری و بروز ماندن با آخرین روندهای فناوری به میزبانی نوآوران، دانشجویان، سرمایه گذاران و کارآفرینان در جیتکس ۲۰۲۳ می رود.

با توجه به اعتبار جیتکس در سال های اخیر که زمینه ای برای حضور پررنگ بزرگترین برندهای فناوری جهان در آن شده است، مشارکت در این رویداد می تواند موجب فراهم شدن فرصت‌ همکاری های بیش از پیش در بازار‌های منطقه ای برای همراه اول باشد.

مولفه ارزیابی و دریافت بازخورد در گستره وسیع نیز دیگر اتفاقی است که به واسطه حضور در رویدادهای بین المللی اتفاق می افتد و اصولا فرصت عالی برای حوزه تحقیقات بازار به حساب می آید.

جیتکس که از بعد جایگاه برندی، پلی به سوی آینده فناوری به حساب می آید همه ساله میزبان پیشرفته ترین شرکت ها و بهترین ذهن های جهان در حوزه فناوری است تا با تکیه بر قدرت نوآوری، راهی برای ارتقای کسب و کارها، اقتصاد، جامعه و فرهنگ باز کند.

از این منظر درک بهتری برای شرکت کنندگان در این رویداد نسبت به نیازها، چالش ها و فرصت های بازارهای مختلف منطقه ای و بین المللی در حوزه تکنولوژی و نوآوری سطح جهان حاصل می شود.

همچنین قرار است در حاشیه رویداد نمایشگاهی جیتکس ۲۰۲۳، سخنرانی های رهبران صنعت فناوری با طیف گسترده ای از موضوعات از جمله تحول دیجیتال تا فناوری های مخرب ارائه شود.

گفتنی است در این رویداد که قرار است از ۲۴ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به وقت دبی در دو مکان «مرکز تجارت جهانی دبی» و «بندر دبی» میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان باشد، پنل ها و میزگردهایی با تأکید بر فرصت های ایجاد ارتباط، شبکه سازی و کنفرانس های جذاب تدارک دیده شده که نویدبخش حصول تجربه ای همه جانبه برای شرکت کنندگان مخصوصا برندهای تجاری و استارتاپ ها در این رویداد است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.