×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، «همراه‌کارت» بانک آینده، با سهولت و سادگی استفاده از آن و ارائه مجموعه‌ای از خدمات مورد نیاز و پراستفاده مشتریان عزیز، در دسترس عموم قرار دارد.

همراه کارت بانک آینده، یک ابزار موبایلی است که مجموعه‌ای از خدمات مختلف بانکی مبتنی بر شـمـاره کارت را به کاربران حقیقی ارائه می‌دهد. مشتریان عزیز، می‌توانند به کمک همراه‌کارت از خدمات مبتنی بر کارت‌های بانک آینده یا کارت‌های سایر بانک‌ها استفاده نمایند. همراه‌کارت بانک آینده با داشتن امکانات مختلف و به‌روز، بهره‌مندی مشتریان و عموم مردم برای استفاده از خدمات بانکی را برای کاربران تسهیل کرده است.

نرم‌افزار همراه‌کارت را فقط از طریق حضور در شعب و یا رجوع به وب‌سایت بانک آینده، https://www.ba۲۴.ir دریافت نمایید و هرگز از منابع غیرمعتبر که به تأیید بانک نرسیده، اقدام به دریافت و نصب ننمایید.

آمار ۱۰۰درصدی استفاده از همراه کارت بانک آینده در سه ماهه نخست امسال، حاکی از استقبال خوب مشتریان و عموم مردم عزیز از این سامانه مفید است.

مشتریان محترم، می‌توانند برای اطلاعات بیش‌تر به شعب بانک آینده در سراسر کشور، صفحه معرفی همراه کارت بر روی تارگاه اینترنتی ba۲۴.ir و مرکز ارتباط ۲۴ساعته بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰ – ۰۲۱، رجوع کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.