×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان بوشهر با حضور عضو هیات مدیره ، هیات عامل، معاونان بانک ، روسای ادارات بانکداری شرکتی ، آموزش، اداره امور شعب استان بوشهر و دیگر مسئولان بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان بوشهر ، بر نقش «تراز نقدینگی» برای دست یابی به اهداف بانک،تاکید کرد.

عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک ملی ایران، با قدردانی از خدمات کارکنان و مدیران بانک در استان بوشهر،گفت: کارکنان بانک ملی ایران، مجاهدان عرصه اقتصادی و بانکداری کشور محسوب می‌شوند.

حسن مونسان با تاکید بر حل مشکلات، رفع موانع و تحقق مطالبات مشتریان بانک،افزود: امروز بزرگترین دغدغه و مهمترین اولویت بانک، منابع و مدیریت دارایی است.

مونسان ، با تاکید بر تلاش همه جانبه برای رفع ناترازی بانک،بیان کرد: با توجه به ظرفیت بزرگ اقتصادی، تولیدی و صنعتی استان بوشهر، باید تراز همه شعب این استان مثبت باشد.

نقش مهم استان بوشهر در جذب منابع

محمد رضا محمودپناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران نیز در این همایش با تشریح فعالیت بانکداری جامع بانک، گفت:برای تحقق اهداف بانکداری جامع همه ارکان بانک باید با همه توان به میدان بیایند.

محمودپناه با اشاره به فعالیت ۴۶ شعبه بانک ملی ایران در استان بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر همیشه در جذب منابع نقش مهمی داشته است و باید در این مقطع نیز تلاش خود را برای جذب منابع دوچندان کند.

معاون بانکداری جامع،گفت: در عملیات بانکداری باید همانند مدل و روش کسب و کار فعالیت شود و ضمن تقویت کانال‌های ارتباطی با مشتریان،ارائه خدمات مطلوب به مشتریان نیز مورد توجه قرار گیرد.

احمدملکی‌ راد مدیر امور شعب منطقه دو بانک ملی ایران نیز در این همایش مهمترین رکن بانکداری را بازاریابی و بازارداری دانست و بر تلاش همه جانبه برای تحقق برنامه ها در این دو بخش تاکید کرد.

ملکی‌ راد تسهیل و تسریع ارائه خدمات بانکی به مشتریان را ضروری خواند و خواستار توجه بیشتر به حساب‌های ارزی شد.

بوشهر، نخستین استان در عرصه بانکداری شرکتی

عباس افشاری راستین رئیس اداره کل بانکداری شرکتی نیز در این همایش گفت:در برنامه های بانکداری شرکتی و بررسی شرکت ها، بیشترین فعالیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در دو استان بوشهر و خوزستان قرار دارند و این صنایع نقش مهمی در عرصه بانکداری شرکتی ایفا می کنند که باید ضمن حمایت از آنها در رفع مشکلات بانکی آنها نیز تلاش شود.

همچنین محسن دادخواه تهرانی رئیس اداره امور شعب استان بوشهر نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب گفت:این اداره امور، دارای ۴۶ شعبه است که به زودی چهل و هفتمین شعبه آن نیز افتتاح خواهد شد.

دادخواه تهرانی با تاکید بر نوسازی شعب بانک در شهرستان‌های مختلف استان افزود: هفت شعبه این اداره امور در یک سال گذشته نوسازی و بازسازی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.