×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مسعود علیاری، مدیر کل تامین اجتماعی زنجان
در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او ار کمتر به خود دیده است و همچنین جان فشانی مردمان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلامی، رجایی و با هنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام (هفته دولت) در تاریخ انقلاب گشوده است.
علت نامگذاری چنین هفته ای این است دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.
هفته دولت هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلامی و ایجاد جامعه سر شار از عدالت، نظم و امنیت است.
همراهی ملت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامی که دولت یک دولت ارزش مدار و خدمتگزار باشد، پایدار خواهد بود.
مولی الموحدین، امام علی (ع) در قالب نامه ای  به مالک اشتر، خطاب به همه دولت مردان اسلامی درباره تکبر و غرور ریاست چنین هشدار می دهد.
اگر با مقام و قدرتی که دارای، دچار تکبر و یا خود بزرگ بینی شدی، به بزرگی حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشی نجات می دهد و تندروی تو را فرو می نشاند و عقل و اندیشه ات را به جایگاه اصلی باز می گرداند.
هفته دولت؛ فرصتی مغتنمی است برای شناسایی ظرفیتهای تولید، رونق تولید، اشتغال و آبادانی و تجلیل از نقش دولت و ارکان آن همچون سازمان تامین اجتماعی که همواره یاری رسان دولت در پیاده سازی و اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده و بدون شک میتواند تاثیری به سزا درحرکت رو به جلوی دولت داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.