×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شاخص کل طی هفته جاری در مدار صعود قرار گرفت امید می رود بازار با توجه به رشدهای اخیر در زمستان سال ۱۴۰۱ در روندی متعادل به کار خود ادامه دهد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، در جریان معاملات امروز شاخص کل با رشدی معادل ۱۸ هزار و ۲۹۱ واحد به یک میلیون و ۴۷۲ هزارو۷۶۰ واحد افزایش یافت. هم چنین شاخص کل هم وزن نیزبا ۳ هزار و ۶۷۵ واحد رشد به ۴۳۳ هزارو۷۶۳ واحد رسید .

سایر شاخص های بازارنیز روند صعودی به خود گرفتند به گونه ای که شاخص بازار اول، ۱۱ هزار و ۸۱۵ واحد و شاخص بازار دوم، ۴۱ هزار و ۷۲۸ واحد افزایش را ثبت کردند.

پیشران های بازار

امروز شرکت های صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، فولاد مبارکه اصفهان ، ملی صنایع مس ایران ، معدنی و صنعتی چادرملو ، شرکت سرمایه گذاری غدیر و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین تاثیر مثبت ودر مقابل بانک پاسارگاد ، بانک ملت ، بانک تجارت ، بانک صادرات ایران و بانک پارسیان بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس را داشتند .

وضعیت شاخص فرابورس

شاخص کل فرابورس امروز با رشد ۳۷ واحدی به رقم ۱۸ هزار و ۸۵۸ واحد رسید. در این بازار بیمه پاسارگاد و صنعتی مینو بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، تجلی توسعه معادن و فلزات و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

ارزش دادوستد های بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۹ هزار و ۸۳۵ میلیارد تومان کاهش یافت. وارزش معاملات خرد سهام با کاهش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۴ هزار و ۸۳۱ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.