×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
هالند: زمان شکست دادن بایرن بود

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساکرنت، ارلینگ هالند یکی از شادترین بازیکنان بعد از دیدار بایرن مونیخ و منچسترسیتی بود. مهاجم نروژی اولین بازی خود را برای آبی های آسمانی انجام داد و توانست اولین گل خود را در این دیدار دوستانه به ثمر برساند.
این مهاجم که به تازگی از بوروسیا دورتموند آمده است، با گل خود به تیمش کمک کرد به برد برسد و روحیه این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر افزایش یابد. او بعد از این دیدار گفت: این اولین بار است که بایرن را شکست دادم، زمان آن پس از هفت شکست متوالی بود. در دورتموند هر بار که برابر بایرن قرار گرفتم موفق به شکست این تیم نشدم. این یک مسابقه خوب و یک آزمون واقعی قبل از بازی لیورپول در جام خیریه بود.
او همچنین در مورد همکاری که با جک گریلیش خواهد داشت گفت: ما به خوبی یکدیگر را درک می کنیم. هر دوی ما هنوز باید پیشرفت کنیم.
منچستر سیتی در دیدار قبلی دوستانه خود برابر کلوب آمریکا مکزیک با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. هر دو گل سیتی را در این بازی کوین دی بروین کاپیتان تیم به ثمر رساند.
هالند رکورد خیره‌کننده ۸۶ گل در ۸۹ بازی برای دورتموند را ثبت کرد و حالا در سیتی حضور دارد.
آمار او در سطح لیگ قهرمانان اروپا با ۲۳ گل در تنها ۱۹ بازی برای سالزبورگ و دورتموند بسیار چشم‌گیرتر است. سیتی در پنج فصل اخیر تحت هدایت پپ گواردیولا چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است اما در لیگ قهرمانان ناکام بوده است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.