×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، محمد قمی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت عید مبعث و عید نوروز، گفت: مقامات آمریکایی‌ نامردی‌ها و ناجوانمردی‌های زیادی در حق مردم ایران کردند که نمونه اخیر آن ادامه تحریم‌های دارویی است.

وی افزود: در شرایط فعلی لازم است که همه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا عمل کنند که از جمله آن پرهیز است مسافرت رفتن و ترددهای غیرضروری است. مقام معظم رهبری هم عمل به توصیه‌های این ستاد را تأکید داشتند. این یعنی دیگر نباید شک و شبهه‌ای برای کسی باقی بماند.

این نماینده مجلس با یادآوری اینکه ویروس کرونا به موضوعی جهانی تبدیل شده است، گفت: امروز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجتماعات مذهبی و حرم‌های مطهر و مساجد و نماز جمعه تعطیل شده است. همان طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند تاکنون این اتفاق رخ نداده است. این کار برای حفظ سلامت مردم انجام شد که به مصلحت و به نفع مردم و جامعه است.

قمی با اشاره به هتک حرمت برخی به حرمت امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) گفت:‌ این اقدامات در کنار برخی تشکیک‌ها مبنی بر علت تعطیلی نماز جمعه و نماز جماعات باعث شد که مقام معظم رهبری به موضوع تعطیلی اجتماعات مذهبی به عنوان یک ضرورت اشاره کنند و اینکه از همه بخواهند تا به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کنند که این به صلاح همه است. باید از دستورات پزشکان و متخصصان پیروی کنیم همان طور که امام (ره) در زمان بیماری‌شان به دستورات پزشکان عمل می‌کردند.

وی در پایان گفت: همه کسانی که دل در گرو ایران و اسلام دارند باید به سلامت مردم و خودشان توجه کنند و بدانند ترددهای غیرضروری و مسافرت رفتن باعث افزایش ابتلا به کرونا می‌شود. همه باید کمک کنیم تا این ویروس را از بین ببریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.