×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی استان اردبیل، شهرک گلخانه ای ۱۶۰۰هکتاری پارس آبادمغان، مجموعه ای عظیم با خاک، آب و هوای مناسب و زیرساخت های لازم از بزرگترین شهرک های گلخانه ای کشور و خاورمیانه محسوب می شود.

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم آئین کلنگ زنی این پروژه با اشاره به تاثیر اینگونه مجموعه های عظیم در کشور گفت: از طرف مقام معظم رهبری، دولت محترم و وزیر محترم کشاورزی ماموریت داریم، بدون منت نهایت تلاش خود را به کار ببندیم تا منابع لازم برای تکمیل این شهرک و سایر پروژه های مشابه در کشور را تامین کنیم.

وی خطاب به سرمایه گذاران پروژه های گلخانه ای نوید داد: بدون هیچگونه نگرانی از بابت تامین منابع مالی،با تمام توان جلو بروید و مطمئن باشید که بانک کشاورزی در کنار شماست.

خدارحمی اظهار داشت: اطمینان خاطر می دهیم برای حمایت از شهرک گلخانه ای ۱۶۰۰هکتاری پارس آباد مغان با تمام توان، تلاش خود را برای تسریع در تحقق اهداف عالی این طرح به کار ببندیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: یکی از راه های جهش تولید در کشاورزی کشور،مدرن سازی کشاورزی است و طرح های گلخانه ای این مسیر را هموار کرده اند.

ایشان با اشاره به حمایت بانک کشاورزی از طرح های گلخانه ای در کشور بیان داشت: پارسال با وجود محدویت تامین یارانه، با تلاشی که صورت گرفت و باحمایت بانک کشاورزی ۱۳۰۰هکتار گلخانه مدرن به گلخانه های کشور اضافه کردیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.