×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح کشور و مشاغل مختلف از جمله بانک ها به دلیل ارتباط مستقیم با مشتریان، با هدف پیشگیری و کاهش ابتلای همکاران و مشتریان در هنگام استفاده از خدمات بانکی درخواست می شود دستورالعمل ها و نکات بهداشتی ذیل رعایت شود :

۱- سعی کنید حتی الامکان به بانک ها مراجعه نکنید و کارهای بانکی را تا حد امکان با اپلیکیشلن نصب شده بر روی گوشی خودتان انجام دهید تا نیاز به مراجعه حضوری به بانک را به حداقل برسانید.

۲- در صورت نیاز، اگر با قصد مراجعه به بانک از منزل خارج شدید حتماً با خودتان حداقل یک عدد دستکش یکبار مصرف به همراه ببرید.

۳- قبل ورود به بانک کاملاً هوشیار باشید و به هیچ چیز دست نزنید. ابتدا در یکی از دستتان دستکش یکبار مصرف را بپوشید و سپس با دست دستکش دار ، دستگیره درب ورودی را برای ورود لمس کنید تا وارد بانک شوید.

۴- با دست دستکش دار اقدام به استفاده از پانل دکمه های دستگاه دریافت نوبت نمایید و نوبت خود را دریافت کنید.

۵- در صورت نیاز، به در نوبت ایستادن، حتماً فاصله حداقل یک و نیم متری را از دیگران رعایت کنید. اگر سالن انتظار خیلی شلوغ نیست بر روی صندلی بنشینید که دورترین فاصله را از دیگر افراد حاضر داشته باشد.

۶- اگر بانک خیلی شلوغ است سعی کنید بصورت ایستاده در جایی که دورترین فاصله را از دیگران دارید بایستید.

۷ – تا حدامکان سعی کنید به اشیا داخل بانک (مانند میز و صندلی، پیشخوان، خودکار، استامپ و …) دست نزنید مگر در موارد اضطراری. مانند موارد ذیل :

– اگر ناچار شدید از خودکار استفاده کنید حتماً با دست دستکش دار خودکار را بردارید و استفاده کنید اگر دستکش نداشتید با یک دستمال کاغذی خودکار را بردارید و استفاده نمایید.

– اگر ناچار شدید از استامپ استفاده نمایید حتماً بلافاصله اگر محلول ضدعفونی در اطرافتان بود انگشتانتان را ضدعفونی نمایید در غیر این صوت با دستمال کاغذی کامل انگشت خود را پاک کنید و بعد در اولین فرصت و نزدیک ترین مکان اقدام به شتستشوی دست خود با آب و صابون نمایید.

– اگر پول نقد دریافت کردید به هیچ وجه آن را مستقیم لمس نکنید. از تحویلدار بانک بخواهید پول را با دستگاه برای شما شمارش نماید و سپس با دست دستکش دار پول را در کیف و یا کیسه همراهتان بگذارید. اگر دستکش همراه تان نبود از دستمال کاغذی برای برداشتن اسکناس ها استفاده نمایید.

-در نهایت پس از اتمام کار بانکی و خروج از بانک، دستکش را طوری از دستتان خارج کنید که هیچ جای بدنتان با قسمت رویی دستکش که در تماس با دستگاه قرار گرفته است تماس پیدا نکند.

-بلافاصله دستکش را در اولین سطل زباله نزدیک خودتان (ترجیحاً سربسته) بیاندازید.

-از هر دستکش یکبار مصرف فقط یکبار استفاده نمایید.

-در طول حضور در بانک و بعد از آن به هیچ وجه صورت خودتان را لمس نکنید.

-بعد از خروج از بانک در اولین فرصت و نزدیک ترین مکان اقدام به شتستشوی دست خود با آب و صابون به مدت ۴۰ ثانیه نمایید.

-از دست زدن به قسمت داخلی دستمال کاغذی که در آن عطسه یا سرفه کرده اید خودداری کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.