×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نظر تورام درباره برنده جدال حساس پاریس – رئال

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از استار، لیلیان تورام یکی از بهترین مدافعان نسل خود اکنون زمان خود را به مبارزه با نژادپرستی و آموزش مردم در مورد تاریخچه روابط نژادی معطوف کرده است، با این حال او هم‌چنان به فوتبال علاقه دارد و به وضوح اعلام کرد پاری سن ژرمن توان شکست دادن رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دارد. 
پاری سن ژرمن قرار است با شروع مجدد رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود و باشگاه پاریسی روی کاغذ شانس زیادی برای بردن این دیدار دارد. 
لیلان تورام درباره این دیدار گفت: فکر می‌کنم پاری سن ژرمن شانس بیش‌تری برای بردن و صعود به مرحله بعد دارد. وقتی مسی، ام‌باپه و نیمار را در یک تیم دارید، فکر می‌کنم شکست دادن یک تیم یا بهتر است بگوییم یک دور از رقابت‌ها برای شما بسیار راحت‌تر باشد.  زیرا آن‌ها بهترین بازیکنان جهان هستند. نتیجه منطقی این است که وقتی این بازیکنان را در اختیار دارید، برنده می شوید. مسی تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند  سپس شما یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان، یکی از بهترین مدافعان میانی جهان  یعنی مارکینیوش را در ترکیب خواهید داشت.  پرسنل کیمپمبه هم بازیکن بزرگی است که در ترکیب تیم پاریسی است . بنابراین من فکر می‌کنم که اگر یک تیم برنده وجود دارد، آن تیم پاری سن ژرمن است.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:‌ پاری سن ژرمن باشگاه بزرگی است، آن‌ها دو سال پیش در فینال بازی کردند، بی‌انصافی است که از باشگاهی که سابقه مشابه رئال مادرید یا بایرن مونیخ را ندارد به سرعت بخواهید که هر سال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد. 
تورام در دوران بازیگری خود با زین‌الدین زیدان هم تیمی بود و از موفقیتی که زیدان به عنوان مربی کسب کرده اصلا تعجب نمی‌کند. او ادامه داد: زیدان من را غافلگیر نکرده است، من او را می‌شناسم، با او بازی کرده‌ام و از دوران جوانی او را می‌شناسم، او شخصیت بزرگی دارد. زیدان انگیزه زیادی داشت و در طول دوران حرفه‌ای‌اش پیشرفت کرده است. زیزو باهوش است و گوش می‌دهد تا بفهمد برای رشد چه چیزی لازم است. اگر شما همه این عناصر را داشته باشید، به این معنی است که وقتی وارد مربیگری شدید، آن‌ها را به کار خواهید گرفت، من تمام مراحل او را دیده‌ام. او به معنای واقعی یک رهبر است.
پاری سن ژرمن سه‌شنبه هفته آینده در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و تمام بازیکنان تیم پاریسی از جمله نیمار در ترکیب می توانند قرار گیرند. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.