×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نظارت بر رفتار کارکنان شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در برخورد با مشتریان

رفتار کارکنان نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو در برخورد با مراجعه‌کنندگان همواره مورد پایش و نظارت محسوس و نامحسوس قرار دارد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد، تکریم مشتریان در نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو در اولویت تمام دستورالعمل‌های این مجموعه قرار دارد.
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو گفت: این مجموعه به عنوان ارایه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک گروه صنعتی ایران‌خودرو، همواره می‌کوشد، همزمان با بهبود مستمر سطح ارایه خدمات خودرویی، فرهنگ مشتری‌مداری را به صورت روزافزون در تمام بخش‌های مجموعه و نمایندگی‌های مجاز ارتقا دهد.
ماشااله وردینی ادامه داد: ایساکو در کنار آموزش‌های فنی و تخصصی، آموزش‌های مختلفی در ارتباط با اصول حرفه‌ای و روش‌های صحیح برخورد با مشتری و رعایت کامل استاندارد رفتاری و کلامی برای کارکنان نمایندگی‌ها در جایگاه‌هایی همچون کارشناس پذیرش، کارشناس فنی، نگهبانی و حراست، مسوول امور مشتریان و مدیران خدمات پس از فروش برگزار می‌کند.
وردینی افزود: شرکت ایساکو در راستای تکریم مشتریانی که خودروی آن‌ها به هر دلیلی مشمول خواب خودرو در نمایندگی می‌شود، هزینه پرداخت و یا در شرایط خاص خودروی جایگزین ارایه می‌کند.
وی تاکید کرد: مشتریان می‌توانند مسایل و موارد خود را با مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ مطرح کرده و اطمینان داشته باشند ایساکو با دارا بودن ۱۱ دفتر منطقه‌ای در سطح کشور در سریع‌ترین زمان ممکن موارد را بررسی و به آن رسیدگی می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.