×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت بازرگانی  دولتی ایران؛ حیدرعلی نصر در نشست شورای راهبری زنجیره‌ی گندم اظهار کرد: برای خرید تضمینی امسال به ازای هر کیلوگرم ۷ تومان بیشتر از نرخ پایه پرداخت می‌کنیم و در واقع به نرخ پایه نزدیک شده‌ایم.

نصر در خصوص تهیه الک برای مراکز خرید گفت: ۵۴۳ قطعه الک، زیر الک و در الکِ جدید تهیه و برای ۲۶ استان‌ و مراکز خرید آن‌ها توزیع شده و تنها برای ۵ استان سردسیری که خرید گندم را دیرتر آغاز می‌کنند طی این هفته و هفته آینده توزیع خواهیم داشت.

وی در خصوص ارتقای کیفیت گندم خریداری شده از آموزش ۱۵۷۳ نفر طی سه دوره آموزش الکترونیکی و آزمون مجازی خبر داد.

سرپرست مرکز پژوهشهای غلات گفت: از ۲۰۸۶ نفر ثبتِ‌نام‌کننده برای آموزش،  316 نفر از عوامل ارزیاب، ذیحساب و تشخیص ۱۲۰۴ نفر از عوامل خریدِسازمان مرکزی تعاون روستایی و ۵۳ نفر از سیلوداران در این دوره‌ها موفق به گذراندن محتواهای آموزشی شدند و نمره قبولی دریافت کردند و ۹۰ نفر شرکت کننده نیز مردود شناخته شدند.

نصر اضافه کرد: محتوای آموزشی این دوره با کمک مرکز آموزش بازرگانی وزارت صمت و کارشناسان مرکز پژوهشکده غلات تهیه و تدوین شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ روز آینده نیز دوره چهارم دوره‌ی آموزشی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، محتوای این دوره‌ها توسط دفتر بودجه، تشکیلات و آموزش از طریق سامانه جامع آموزشی (جام) شرکت بازرگانی دولتی ایران ارائه و آزمون نیز الکترونیکی نیز از طریق همین سامانه برگزار شد و به داوطلبانی که نمره قبولی را به دست آوردند گواهینامه مهارت و تخصصِ کار در مراکز خرید ارائه می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.