×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

این نشست تخصصی در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و با حضور معاونین طرح و توسعه، اتکایی و نظارت بیمه مرکزی و مدیران ارشد صنعت بیمه در جزیره کیش برگزار شد‌.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در این نشست بر اجرا شدن برنامه های راهبردی صنعت بیمه تاکید شد.
دکتر ابراهیم کاردگر مدیر عامل بیمه ما به ارائه مقاله ای با عنوان” نقش و تعامل دوجانبه صنعت بیمه و سایر نهادهای مالی در اقتصاد ملی” پرداخت و بر مواردی چون نیازمندی صنعت بیمه ایران به سرمایه‌گذاری گذاری و ایده های نوین متکی بر فناوری و ایجاد بیمه اندوخته طلا  توسط این شرکت تاکید کرد.
در بخش دیگری دکتر محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان به ارائه مقاله ای با عنوان “بیمه اتکایی و نقش آن در  توسعه صنعت بیمه و ابزارهای نظارتی و رگولاتوری” در این نشست  بر مواردی چون اهمیت شرایط بیمه نامه نسبت به نرخ گذاری، آیین نامه توانگری و نقش آن در نرخ گذاری،توسعه کارگزاری اتکایی و انتقال اوراق بیمه اتکایی در قالب بخشی از ریسک عملیات اتکایی به بازار سرمایه تاکید کرد.
همچنین دکتر قلی پور مدیر عامل بیمه آرمان نیز به ارائه مقاله ای با عنوان “توسعه صنعت از طریق توسعه محصولات جدید و فناورانه” پرداخت و بر موضوعاتی چون کپی بودن نوآوری های جدید در صنعت بیمه، ایجاد محصولات مشتری محور، فراهم نمودن شرایط برای ورود متخصصین سایر حوزه ها به صنعت بیمه تاکید کرد.
دکتر اسماعیلی مدیرعامل و دکتر ماجد مشاور صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان نیز به ارائه مقاله ای تحت عنوان” ریسکهای نوظهور، تغییرات آب و هوایی، اقلیمی، پاندمیک، فناوری و سایبری” پرداختند.
شایان ذکر است این نشست با حضور حداکثری مخاطبان، مدیران عامل شرکت های بیمه البرز آسیا، اتکایی ایران معین ، میهن، تعاون، مدیرعامل و قائم مقام بیمه سرمد، اتکایی امین، سینا، معلم ما، اتکایی ایرانیان، آرمان و مدیران عامل صندوق تامین خسارت های بدنی، صندوق حوادث طبیعی ساختمان،سنهاب، رئیس مرکز فاوا و مدیرکل پذیرش موسسات بیمه ای بیمه مرکزی  و خبرنگاران برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.