×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین بهاروند در جلسه مربوط به اجرای طرح نسخ الکترونیک: گفت: بیماری کرونا با تمام مشقت هایی که برای همه ایجاد کرد، فرصتی برای تسریع در امرنسخه نویسی الکترونیک فراهم کرد تا به حذف چرخه انتقال بیماری کمک کنیم.

وی با تشریح اهداف اجرای این طرح گفت: با توجه به اجرای موفق پروژه حذف دفترچه در مراکز ملکی سازمان و لزوم تعمیم به تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد و پس از آن تولید پرونده الکترونیک سلامت بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، سیستم تولید نسخه الکترونیک در دست اجراست.

وی افزود: بهره برداری از سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات و تکنولوژی های نوین برای سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین خریدار و دومین ارائه کننده خدمات درمانی و بهداشتی در کشور در جهت اتخاذ استراتژی های مناسب در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات به بیمه شدگان از اهمیت و اولویت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان اظهار داشت: اجرای طرح نسخه الکترونیک می تواند ضمن ایجاد صرفه جویی و منافع اقتصادی به دلیل مباحث کنترلی و نظارتی گام موثری در راستای استقرار طرح سلامت الکترونیک و به دنبال آن کارت هوشمند درمان در کشور باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان  در خصوص این طرح گفت: این پروژه  که شروع آن از سال گذشته آغاز شده تا پایان مهر ماه به اتمام خواهد رسید و امیدواریم بعد از آن دیگر شاهد نسخه کاغذی نباشیم.

وی تصریح کرد، زیرساخت های لازم برای عضویت پزشکان و مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد برای مشارکت در طرح، اطلاع رسانی و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای پزشکان و درمانگران، ثبت نام و فعال سازی مراکز در سامانه نسخه الکترونیک و همچنین راهبری مستمر پروژه و اتخاذ تصمیمات برای بهبود شرایط انجام  شده است.

دکتر بهاروند اظهار داشت: با عملیاتی شدن این طرح، دیگر بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی از مراکز طرف قرارداد الزامی به همراه داشتن دفترچه درمان نداشته و با ارائه  مدارک هویتی معتبر می توانند از خدمات آن مرکز استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.