×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، شعبه بورس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ساختمان شرکت بورس و با حضور مدیرعامل این بانک افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شعبه بورس این بانک واقع در ساختمان شرکت بورس و اوراق بهادار تهران با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک به‌عنوان نخستین شعبه آپارتمانی شبکه بانکی کشور افتتاح شد.
این شعبه با جانمایی جذاب، دارای قابلیت ارائه خدمات بانکی آنلاین با سامانه‌های مجهز به کیبورد لمسی و متصل به پیشخوان مجازی بانک است.
همزمان با افتتاح شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ساختمان بورس اوراق بهادار تعاملی پایدار میان این بانک با بازار سرمایه شکل می‌گیرد. این در حالی است که مشتریان عادی نیز می‌توانند از خدمات این شعبه بهره‌مند شوند.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پس از افتتاح این شعبه با اشاره به برکات حساب‌های قرض‌الحسنه، گفت: بی‌شک منابع مالی قرض‌الحسنه به دورافتاده‌ترین نقاط و نیازمندترین افراد می‌رسد. مطمئن باشید خیر و برکت افتتاح شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همه می‌رسد و همه کسانی که در شکل‌گیری این شعبه همکاری داشتند، در ثواب آن شریکند.
دکتر «شمسی‌نژاد» با اشاره به لزوم توسعه ابزارهای نوین بانکداری در کشور افزود: ما به دنبال توسعه ابزارهای مالی نوین و تعامل با بازار سرمایه و همکاری مستمر با آن هستیم.
به زودی اوراق قرض‌الحسنه منتشر می‌شود
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به جانمایی منحصر به فرد شعبه این بانک در شرکت بورس و اوراق بهادار تهران تأکید کرد: شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ساختمان شرکت بورس به عنوان اولین شعبه آپارتمانی بانکی در کشور آماده خدمت‌رسانی به همه مشتریان است.
وی افزود: اوراق قرض‌الحسنه به زودی آماده و منتشر می‌شود. همچنین از طریق صندوق قرض‌الحسنه پروژه‌محور، در آینده‌ای نزدیک شاهد حصول بهره‌وری‌های بیشتری نسبت به انواع کارکردهای قرض‌الحسنه خواهیم بود.
دکتر «حمیدرضا اسمعیلی گیوی»، معاون اجرایی شرکت بورس و اوراق بهادار تهران نیز در آیین افتتاح شعبه بورسی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: افتتاح شعبه بورسی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز پر خیر و برکتی است که ما نیز در ثواب آن شریک هستیم.
دکتر «روح‌الله قاسمیان» رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز با اشاره به گسترش تحولات بانکداری مدرن در این بانک تأکید کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از سال ۱۳۹۷ کاغذ را از مبادلات بانکی خود حذف کرده و به‌عنوان بانک سبز در کشور شناخته می‌شود. افتتاح شعبه بورسی این بانک بر بستر ابزارهای بانکداری مدرن نیز بر خدمات بانکی بدون کاغذ صحه می‌گذارد.
«وحید اسکندری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران نیز با اشاره به ارائه خدمات نوین الکترونیکی در شعبه بورس این بانک، خاطرنشان ساخت: شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ساختمان شرکت بورس، مشتریان را با انواع خدمات الکترونیک این بانک آشنا می‌کند و بی‌شک بستری برای توسعه بانکداری مدرن خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.