×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نمایشگاه کالیگرافی رها عبدالهی، با عنوان «نبض خط» در دل گالری شناخته شده ایده جای خواهد گرفت.
نمایشگاه کالیگرافی رها عبدالهی با عنوان «نبض خط» میزبان علاقمندان به هنر نگارگری خواهد بود. این رویداد فاخر از تاریخ ۲۹ دی ماه آغاز و تا ۵ بهمن ماه سال جاری در گالری ایده دایر خواهد بود.
این رویداد، بیشک، فرصتی است برای تأمل در عمق و زیباییهای پنهان در هر کلمه که فراتر از مرزهای زبانی، با روح انسان سخن می گوید.
این نمایشگاه که نمادی از تعالی هنر کالیگرافی و انعکاسی از دقت نظر و تبحر هنرمند در این هنر به شمار میرود، شرایطی را فراهم آورده تا بازدیدکنندگان در طول دوره برپایی نمایشگاه، با آثاری شگرف که هرکدام داستانی بیزبان را به تصویر کشیدهاند، آشنا شوند.
مجموعهای از تابلوهای خط با به کارگیری تکنیکهای نوین، در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته هماهنگی و ترکیبی است دلپذیر که رابطه ای چشم نواز بین عناصر بصری گوناگون در یک قطعه خوشنویسی را توصیف می کند و هنرمند از برخورد خطوط با یکدیگر نوعی ترکیب بندی مبتنی بر زیباشناسی را خلق می کند..
در این نمایشگاه، شاهد پیوند هنر کالیگرافی با جلوههای نوین و مدرنیسم خواهیم بود. نمایشگاه مذکور، فرصتی بینظیر برای بازدیدکنندگان به منظور قدردانی از عمق بیکران هنر و خلاقیت است.
بازدید از این نمایشگاه فرصتی است تا ناظر کنش و واکنش رنگ و خط در پرداخت اشعار و متنهای ماندگار باشیم و چگونگی تبدیل حروف به تصاویری شاعرانه و دلنشین را مشاهده نماییم. هر خط و خم در آثار عبدالهی دیرپایی و پویایی هنر کالیگرافی را به رخ کشیده و مرزهای این هنر سنتی را به نوآوریهای معاصر پیوند میزند.
از علاقمندان به همزیستی نبض و خط، دعوت میشود تا با حضور در گالری ایده، واقع در خیابان کریمخان زند، سنایی کوچه هجدهم پلاک ۲۶ برای تجربهیک برخورد عمیق و ماندگار با کالیگرافی، از این فرصت استثنایی بهرهمند شده و لحظات به یادماندنی را ثبت نمایند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.