×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سعید بشرخواه، مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات زنده یاد علی سلطانی گفت: قدردانی از زحمات همکاران جزو وظایف است، کما اینکه موضوع قدردانی و سپاسگزاری در دین مبین اسلام مورد تاکید فراوان قرار گرفته است.

وی افزود: زنده یاد علی سلطانی با تمام وجود به این سازمان و مردم عزیزمان خدمت می کرد، اگرچه پاداش این مجاهدت‌ها و تلاشهای صادقانه نزد خداوند متعال محفوظ است.

 بشرخواه با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی قدردان تلاشها و زحمات همکاران است، اظهار داشت : به پیشنهاد این اداره کل در سایه عنایت آقای مهرداد قریب، معاون بیمه ای و آقای صفری مدیر کل روابط عمومی این سازمان ،شعبه شهرستان بیله سوار بنام زنده یاد آقای علی سلطانی نامگذاری شد.

وی افزود: بنده درگذشت این همکار زحمتکش را به خدمت خانواده محترم و معزی و همکارانشان تسلیت می‌گویم.

همچنین در این مراسم در اقدامی قابل تحسین و به یاد ماندنی از سوی اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی و همزمان با روز کارمند، لوح ستاره ماندگار روابط عمومی کشور و تندیس جشنواره به پاس زحمات و تلاش های زنده یاد علی سلطانی ، رئیس فقید روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل به خانواده و فرزندان ایشان اهدا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.